• littletiger

Häagen Dazs glass!

Nån som vet var man kan hitta Häagen Dazs glass att köpa? Nån av dem stora kedjorna såsom: ICA, Coop, Hemköp m.m e? Eller nån annanstans?Har letat runt men inte hittat. Dem har ju så god glass! (bor i Göteborg)

• Svar på tråden Häagen Dazs glass!
  • aragon

Åhhhh den är ju underbar... Även om den är dyr får man kosta på sig den ibland... Jag och en kompis är helt galna iden... Vi har köpt den på ica-MAXI och coop forum.... Sugen *mmmm*

• littletiger

åhhh!!!! Har en burk med "cookies & creams" hemma nu, ska bli såååå gottt!!!!!! mumsfilibabba!

• Vem vet

Vi körde Mövenpick den här gången, det är en annan favorit!

• Linda1976

Strawberry cheesecake i INTE ny, men god ändå! HD finns väl i alla affärer nästan.
    Annars är Ben&Jerry, Lejonet&Björnen inte så äckliga hellet

• Lamilla

I usa ar den ny ...iallafall i Queens

• Linda1976

Tänka sig att ICA Maxi i Göteborg är före Queens! Här har den funnits iaf ½år... Men nu är det slut på sånt för min del, nu ska fläsket bort

• Vem vet

Stawberry cheescake har funnits ännu längre men nu har jag problem atthitta just den smaken, det kanske är fler än jag som köper den

• rödluvan

Aldrig smakat den. Min syster ääälskar den.

• ressiwresseB

Tycker att coffee är den bästa smaken på HD glass. HD är ett amerikanskt företag, så USA är det landet där alla smaker först lanseras. Du som inte hittade Strawberry cheesecake förrän nu har nog inte letat tillräckligt mycket!!

Jag gillar ben & Jerry's ännu mer!

• Vem vet

Är den god?
    Jag har inte vågat prova ännu...
    Vilka smaker har de?

Svar på tråden Häagen Dazs glass!