• littletiger

Häagen Dazs glass!

Nån som vet var man kan hitta Häagen Dazs glass att köpa? Nån av dem stora kedjorna såsom: ICA, Coop, Hemköp m.m e? Eller nån annanstans?Har letat runt men inte hittat. Dem har ju så god glass! (bor i Göteborg)

• Svar på tråden Häagen Dazs glass!
  • giz

ica har den här.........åååååååååå måste nog ha en butt till kvällen synd att den e så dyr

• Lamilla

Har kommit ut en ny smak- strawberry cheesecake!!! Himmelskt gott, really * en smiley som dregglar*

Fast ej dietmat, tyvarr

• Junifer

ica kvantum har den, iaf i Norrköping
    Baileys glasen är god i små mängder.

• littletiger

nu säger maken att den finns här på Ica Focus i GBG men dyr......jag som vill ha alla sorter helst.....i en frys som inte har nån plats kvar....

• Vem vet

På pressbyrån finns den i mini förpackningar, fortfarnde tråkigt dyr, men så fruktansvärt GOD!

• giz

jupp en butt kostar väll runt 40kr å det är inte mycket i dom

• littletiger

har ni varit inne på deras hemsida? gud så många goda recept det fanns där, på glass, glassdrinkar m.m, *smiley som dregglar*... (lånar din smiley Lamilla )

hittade det här receptet:

Triple Berry Pleaser

1 cup orange juice
    1 cup sparkling water
    1/2 cup frozen strawberries
    1/2 cup frozen blueberries
    1 large frozen banana, cut into 1-inch slices*
    1 cup Häagen-Dazs® Raspberry Sorbet

Preparation:

1. In blender container, combine all ingredients; blend at high speed until smooth. Serve immediately.

4 (1 cup) servings

TIP:
    * To freeze bananas, peel and place in plastic bag; freeze. Cut into 1-inch slices when ready to use.

Låter det inte gott? såhär i sommarvärmen !

• Vem vet

Nja, det var nog för många smakkombinationer för min smak, jag är ganska pepig

Men strawberry-cheesecake, Mmmmmmmmmmmmmmmm.........

• Lamilla

Jag betalar $5 for tva paket Hagendazs

I Sverige ar det rena ranet ju, omojligt att ga upp lika mycket i vikt pga av priserna

Svar på tråden Häagen Dazs glass!