Häagen Dazs glass!
Nån som vet var man kan hitta Häagen Dazs glass att köpa? Nån av dem stora kedjorna såsom: ICA, Coop, Hemköp m.m e? Eller nån annanstans?Har letat runt men inte hittat. Dem har ju så god glass! (bor i Göteborg)
Nån som vet var man kan hitta Häagen Dazs glass att köpa? Nån av dem stora kedjorna såsom: ICA, Coop, Hemköp m.m e? Eller nån annanstans?Har letat runt men inte hittat. Dem har ju så god glass! (bor i Göteborg)
Jag skickar!
Ja, jag såg den!! (dokumentären alltså). Hur glassugen blev man inte?!? Och vad coolt, att de skapade en ny glass för alla filmer som släpptes i Italien!
ååå jag ÄLSKAR den glassen! Så himla god! Här finns den lite överallt, har sett den på både ICA och Coop. Den är dyr, men SÅÅÅ god!!
Cookies and Cream är suverän!
finns den hägen glassen i många smaker?? har bara smakat den med bayles smak.....
Strawberry cheesecake är inte ny, men däremot finns en ny smak som är suuuuper god!!!! Raspberry pannacotta!!!! Prova den!! Annar är strawb CK och Cookies and Cream min favvo!!!!!!
Eller Ben & Jerrys: Chocolate fudge eller Cookie Dough
Tur jag har Strawberry CheeseCake i frysen..
B&J & HD finns på 7Eleven oxå...
Lycka till
JennL
Jag har inte vågat smaka Raspberry/pannacotta, är det som vanlig glass fast med en super god smak? I vanliga fall är jag en stor Strawberry cheesecake älskare, tror du den nya kan passa mina smaklökar?
Lizza
Den finns i ganska många smaker.
Vem vet:
jag tror absolut att den kommer att passa dina smaklökar... nästan som strawberry cheesecake.. fast med hallon och utan kex ..prova den jag tror inte att du blir besviken!!!!
Tack!
I Stockholm har de ett stort utbud på Klippet vid Fridhemsplan! Där har de nog de flesta smakerna.
När jag bodde i Paris bodde jag precis brevid ett HD-café där de gjorde värsta glassmonstren åt en! Sååå gott men dyrt!
Gällande B&J så finns den glassen på 7-11 här i huvudstaden också. Finns säkert i andra affärer till lite billigare pris, men jag har bara sett den på 7-11.
Jag tycker de finns lite överallt, t ex Coop, Maxi men även vanliga Konsum och Ica
men jag tycker att det är så sjuukt dyrt!! 40 kr för en halvliter... Kan knappast vara värt det känner jag Mycket godare att göra sin egen glass!
Lurksmulan
Bor du vid Fridhemsplan? Då kan du köpa B&J i västermalmsgallerian, vid Ica.
Vem vet: Nä jag bor inte där, men jag jobbar där när jag inte är hemma och är mammaledig. Har inte jobbat sen december så jag har inte varit på ica på evigheter. Måste dessutom prova B&J nån dag, deras smaker låter verkligen jättesmarriga!
Nu har jag gjort det receptet jag skrev tidigare i tråden, Triple Berry Pleaser! Fast jag hittade inte Raspberry Sorbet från HD så det fick bli från Lejonet & Björnen istället.
Hur den smakar?
Friskt, väldigt "bärig" (tog nog i lite för mycket jordgubbar), men uppfriskande såhär i värmen!
Värt att pröva!