Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Åh! Nu kom mailet, snabbt det gick. De kanske bara "kollade" att man inte har adressen registrerad redan. Iaf fick jag en internetkod nu, men kan ingen annan kolla också och se vad de får för kod, om det är samma? Är det inte samma kanske den är personlig och då vill jag ha den själv.

• Hallontårta

Vet inte, får man koden och den är samma som min så borde den ju fungera för vem som än är medlem på mina sidor.

GuteCarra skrev 2008-08-18 18:37:40 följande:
    Tog min sambos mailadress. Men måste man vara registrerad på Mina sidor också? I hans namn?
  • Hallontårta

Ja precis, det är en internetkod.

GuteCarra skrev 2008-08-18 18:44:07 följande:
    Tror jag tänkte fel. Måste jag uttnyttja rabatten på hemsidan. Man kan alltså inte gå och handla i butik? Stämmer de?
  • Hallontårta

Testa, annars har fuji bättre erbjudande.

första skrev 2008-08-18 18:48:16 följande:
    Någon som vet om koden Radio fortfarande gäller på Extra Film?
  • Hallontårta

Har du fått någon kod ännu?
    Fasen vad FL krånglar för mig...åker ut och in som en jojo.

GuteCarra skrev 2008-08-18 18:44:07 följande:
    Tror jag tänkte fel. Måste jag uttnyttja rabatten på hemsidan. Man kan alltså inte gå och handla i butik? Stämmer de?
  • Hallontårta

Ah..men extra film har väl flera olika koder? Kolla rabattlistan. Jag vågar inte bläddra, då åker jag väl ut igen. Min svägerska har också problem med 3 idag.

första skrev 2008-08-18 18:54:45 följande:
    Svar på #335Jag kommer inte in på deras hemsida just nu. Och det är lite segt att ladda upp 30 bilder för att sedan få veta om man får rabatten eller ej. 3G-abonnemanget lever inte riktigt upp till 3G...
  • Hallontårta

Jo, de står ju med på listan? (som jag har babblat iväg nu)

första skrev 2008-08-18 19:01:44 följande:
    Svar på #338De var inte med på senaste rabattlistan. Tänkte den kanske upphört. Får se om någon vet. Eller så får jag väl börja lyssna på radio och se om jag hör någon reklam...
    Någon som reggat sig på lindex ännu och fått någon internetkod? (jag vill som sagt inte ge ut min innan jag vet att alla får samma)
  • Hallontårta

Då kommer det snart! För mig kom den nästan direkt.

Liten familj skrev 2008-08-18 19:16:41 följande:

Jag har reggat mig nu. Fick ett mail för att bekräfta prenumerationen, men ingen kod...?
  • Hallontårta

Ja, jag svarade. Det var samma
    Jag kan lägga till den på rabattlistan, men jag kan inte fetstila rubrikerna för jag har inte plus. Har du?

Liten familj skrev 2008-08-18 19:21:47 följande:

Jag inboxade dig med koden jag fick. Var det samma som du fick?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!