Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

solstrålen80 skrev 2008-08-11 10:21:56 följande:
    nu såg jag ..hihi
  • Hallontårta

Men det är också en tolkningsfråga.

lugnåsbo skrev 2008-08-11 12:40:48 följande:
    men är det ens värt att diskutera längre om smset har gått ut
  • Hallontårta

Men det finns ju album för digitalkort.

Liten familj skrev 2008-08-13 13:26:39 följande:

Om man beställer 100 bilder gratis på fuji, så gäller det endast formatet x11. Eftersom jag så flitigt sätter in alla kort i album, så är de alldeles för stora...:(
  • Hallontårta

Tusen gratisbilder? :)

Synd att de inte blev bra, jag har beställt från dem tre gånger och är jättenöjd med deras bilder!

hej att skrev 2008-08-13 17:27:47 följande:
    Jag fick mina 1000 gratisbilder av fuji idag + 61 som jag beställde utöver.De var tillknycklade och de vita "ramarna" var sneda och ojämna, olika tjocka nere och på sidorna, riktigt skitfult.Men gratisbilder var okej...Nej fuji blir inga jag använder mig av till fotojobb inte.Nej tacka vet jag www.crimson.se
  • Hallontårta

Ni som skriver in rabattkoder, uppdatera rabattlistan istället så allt samlar på samma ställe!

Blå Hallon: Ah! Vet hur det kan vara Blå hallon...hade blivit en fräck tårta det.

• Hallontårta

Kompensationsrabatterna på HM, fungerar inte de?

Kayn skrev 2008-08-14 16:07:00 följande:
    Gick tillbaka tio sidor och samlade ihop detta, har inte plus just nu så det är svårt att skriva tydligare än så här. F
  • Hallontårta

kayn: LaRedoute har ju fler gällande rabatter, kopierade du tidigare lista och la till de nya rabatterna?

• Hallontårta

Jag menade inte att låta som en surtant, jag blev bara lite förvirrad för en del rabatter var borta. Man kan annars fylla på originallistan med rabatter (eller ta bort dem som gått ut). Den finns ju längre bak...så kommer inget bort på vägen. Jag menar bara att de som fått nys om någon rabatt kan göra detta så slipper man sitta och knåpa ihop allting som du har gjort nu. Bra jobbat dock!!

Kayn skrev 2008-08-14 21:28:54 följande:
    Tvillingmamman - står högst upp SOm jag skrev så läste jag bara tio sidor bakåt i tiden och samlade ihop det som fanns där, sen skrev jag oxå att ni gärna får fylla på det jag missat/datum etc Tanken med denna var bara att samla ihop lite för jag tyckte det var så utspritt nu mot hur det var i förra tråden
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!