Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

prinzessa: Du måste göra som det står längst ner med länkarna, annars fungerar de inte. (som t.ex. kappahls nu)

• Hallontårta

lyckligmamma: Men nu kommer andra att kopiera från samma lista och då fungerar ju inte länkarna, varför inte göra riktigt istället? Det är ju bara två länkar det handlar om.

• Hallontårta

Precis som blindness skriver får man gå in på länken och kopiera den och klista in på nytt, familjeliv kapar den annars för den blir lång. Som nu t.ex så fungerar inte KappAhls länk. Men jag tror att den som kopierade listan innan dig gjorde samma misstag så riktiga länken ligger mycket längre bak. Likaså fungerar inte sempers första länk nu.

lyckligmamma skrev 2008-09-19 09:04:09 följande:
    vadå riktiga länkar? Jag kopierade bara vad den andra hade skrivit? O klistrade på? Hur kan det bli fel o l'nkar inte fungera?????????????????????+
    Ni som kopierar rabattlistan! Tänk på att göra som det står i slutet av listan annars fungerar inte länkarna!
  • Hallontårta

Nej, de långa länkarna kapas, det som kopieras är ju det som man kan se här i listan i så fall. Fl är dumt. :>

Koocachoo skrev 2008-09-19 21:08:57 följande:
    Ett annat tips är att kopiera alla länkar o klistra in dom i anteckningar o sedan kopiera allt därifrån och in här. Det borde väl fungera? Brukar det göra i alla fall...
    daphniamagna: Bra!
  • Hallontårta

Jag tycker det är dumt att fl-sajten kapar texten, så enkelt det hade varit annars! :>

Koocachoo skrev 2008-09-20 08:13:56 följande:
    Jasså Och jag som trodde jag hade kommit på en bra ide!Fick mitt paket från H&M igår!! Köpte en jacka för 50% när den koden var aktiv o sedan la jag till en annan (såg den i affären oxå o ville verkligen ha den med). Kul!!
  • Hallontårta

Känns som att jag missat något, vad hittar man detta erbjudande?

Constelacion skrev 2008-09-21 05:13:38 följande:
    ngn som har/ska köpa liberoblöjor och inte spar kvitton till regnstället så får ni gärna inboxa mig. (försöker få ihop till regnstället men vet att jag kommer få ihop 5kvitton, svårt med tio eftersom kampanjen går ut i november..)
  • Hallontårta

Eller nu hittade jag det. Det var ju i stl 90 så det är inte aktuellt för min del.

Hallontårta skrev 2008-09-21 10:17:14 följande:
    Känns som att jag missat något, vad hittar man detta erbjudande?
  • Hallontårta

Skytten: Ah nice.

Charminggirl: Klicka på den stora bilden där ett barn hoppar i en vattenpöl. (på första sidan)

• Hallontårta

Felix08 ger 75:- rabatt (dvs fraktfritt) på Designtorget om någon är intresserad! Jag skriver inte in den i rabattlistan då den kanske inte tilltalar så många.

• Hallontårta

På skyltarna i affären brukar det stå från stl. 86. Men i mitt sms står det att det gäller ALLA byxor. Så stod det senast också och då fick jag köpa på baby.

ÖNadja skrev 2008-09-24 08:57:43 följande:
    puh fantast skrev 2008-09-23 21:28:49 följande:ja tror de bara gäller barn, det brukar va så..att det inte gäller baby,dumt!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!