Rabattkodstråden - del 2!
prinzessa: Du måste göra som det står längst ner med länkarna, annars fungerar de inte. (som t.ex. kappahls nu)
prinzessa: Du måste göra som det står längst ner med länkarna, annars fungerar de inte. (som t.ex. kappahls nu)
lyckligmamma: Men nu kommer andra att kopiera från samma lista och då fungerar ju inte länkarna, varför inte göra riktigt istället? Det är ju bara två länkar det handlar om.
Precis som blindness skriver får man gå in på länken och kopiera den och klista in på nytt, familjeliv kapar den annars för den blir lång. Som nu t.ex så fungerar inte KappAhls länk. Men jag tror att den som kopierade listan innan dig gjorde samma misstag så riktiga länken ligger mycket längre bak. Likaså fungerar inte sempers första länk nu.
Nej, de långa länkarna kapas, det som kopieras är ju det som man kan se här i listan i så fall. Fl är dumt. :>
Jag tycker det är dumt att fl-sajten kapar texten, så enkelt det hade varit annars! :>
Känns som att jag missat något, vad hittar man detta erbjudande?
Eller nu hittade jag det. Det var ju i stl 90 så det är inte aktuellt för min del.
Skytten: Ah nice.
Charminggirl: Klicka på den stora bilden där ett barn hoppar i en vattenpöl. (på första sidan)
Felix08 ger 75:- rabatt (dvs fraktfritt) på Designtorget om någon är intresserad! Jag skriver inte in den i rabattlistan då den kanske inte tilltalar så många.
På skyltarna i affären brukar det stå från stl. 86. Men i mitt sms står det att det gäller ALLA byxor. Så stod det senast också och då fick jag köpa på baby.