Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Gratis bamsemockasiner fungerar inte för mig...fast det står "promokod registrerad" =(

• Hallontårta

Ah den bamsekoden fungerar på 40:- rabatt, den fungerar till och med utan att man behöver handla ett annat bamse-plagg :)

Varför ändrades koden för sockorna till bamsemockasinerna? Då förstår jag varför koden inte fungerade, jag har redan använt den till vanliga sockor.

lugnåsbo skrev 2008-10-20 07:53:51 följande:
    ett bamseplagg behöver man köpa och det är inte säkert gratis bamse funkar längre utan bara halva priset eftersom den med gratis egentligen var för gratis babysockar så kanske dom rättat till det nu.
  • Hallontårta

Ååååh de hade mycket jag ville ha, barnmöbler, men tyvärr var de slut! Hoppas de får in mer av det som finns och inte byter ut sortimentet efter rean.

Tjejligans mamma skrev 2008-10-20 14:21:44 följande:

www.babyroom.se50% på ALLT!KOD: babyroom
  • Hallontårta

Jag fick också ett mail från babyroom, för nya kunder. Men ingen orderbekräftelse ännu. :)

Tack för tipset tjejligans mamma!

• Hallontårta

Haha det beställde jag med.

junibarn76 skrev 2008-10-20 21:10:44 följande:
    Tjejligans mamma skrev 2008-10-20 21:05:51 följande:Jätteroligt att fynda Hon fick inte bara en overall nu utan byggklossar och finfina klädhängare
  • Hallontårta

Nu står det på hemsidan: "Rabattkod babyroom stängs av tillfälligt!" De har fått in så många ordrar hehe! Hoppas nu att det jag beställt finns kvar!

• Hallontårta

Jag gjorde en beställning på babyroom igår men det står fortfarande "ej mottagen", hur står det på era?

• Hallontårta

Jag tolkade det som att de inte mottagit eller handlagt min order ännu, men det kanske inte är så de menar?

Moonis skrev 2008-10-21 17:35:35 följande:
    Står samma på mitt. Undrar om dom menar att dom inte tagit hand om ordern än eller att man inte mottagit varorna
  • Hallontårta

Har du ett medlemskort?

oxytocin skrev 2008-10-21 18:12:08 följande:
    Jag mejlade Lindex och sa att koderna inte fungerade. Hon sa att jag inte är medlem, och att det var därför. Men jag handlade ju i feb från hemsidan med koder! Hur vet man om man är medlem eller inte då?
  • Hallontårta

Får man ett mail som bekräftar att ordern ska skickas?
    Orderbekräftelse har jag fått men den antar jag kom per automatik.

ElinG skrev 2008-10-21 18:58:15 följande:
    Hej!! jag beställde en jacka ifrån babyroom i går och nu har jag den i mina händer, så för mig gick det smidigt. Konstigt dock att dom inte kan uppdatera lagersaldot med en gång.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!