Rabattkodstråden - del 2!
Gratis bamsemockasiner fungerar inte för mig...fast det står "promokod registrerad" =(
Gratis bamsemockasiner fungerar inte för mig...fast det står "promokod registrerad" =(
Ah den bamsekoden fungerar på 40:- rabatt, den fungerar till och med utan att man behöver handla ett annat bamse-plagg :)
Varför ändrades koden för sockorna till bamsemockasinerna? Då förstår jag varför koden inte fungerade, jag har redan använt den till vanliga sockor.
Ååååh de hade mycket jag ville ha, barnmöbler, men tyvärr var de slut! Hoppas de får in mer av det som finns och inte byter ut sortimentet efter rean.
Tjejligans mamma skrev 2008-10-20 14:21:44 följande:
Jag fick också ett mail från babyroom, för nya kunder. Men ingen orderbekräftelse ännu. :)
Tack för tipset tjejligans mamma!
Haha det beställde jag med.
Nu står det på hemsidan: "Rabattkod babyroom stängs av tillfälligt!" De har fått in så många ordrar hehe! Hoppas nu att det jag beställt finns kvar!
Jag gjorde en beställning på babyroom igår men det står fortfarande "ej mottagen", hur står det på era?
Jag tolkade det som att de inte mottagit eller handlagt min order ännu, men det kanske inte är så de menar?
Har du ett medlemskort?
Får man ett mail som bekräftar att ordern ska skickas?
Orderbekräftelse har jag fått men den antar jag kom per automatik.