Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Lämnade du in kupongen, hon kanske glömde registrera den? Jag hade gått tillbaka i så fall.

CharmingGirl skrev 2008-09-27 09:51:45 följande:
    Jag trodde ju jag fick 25% på t3b2 men inte enligt kvittot. Jag tog det som en sjävklarhet, så jag tittade inte ens förrän jag kom hem...
  • Hallontårta

Konstigt! Fråga nästa gång du är där, det ska ju vara lika överallt.

CharmingGirl skrev 2008-09-27 10:01:56 följande:
    Ja jag lämnade in kupongen! Jag fick ju 25% rabatt, men inte t3b2. Så registrerat den gjorde hon allt...
  • Hallontårta

Lite drygt med två trådar att hålla reda på, synd att alla inte kan hålla listan uppdaterad och framme. Bara det inte blir så att folk lägger in ett rabattips här och sedan inte orkar uppdatera listan i andra tråden, risken är nog stor att det blir så. Så blir det ju här med ibland..

• Hallontårta

Vi får väl se om det håller. Om det nu gör det så är det bara bra.

CharmingGirl skrev 2008-09-28 17:57:55 följande:
    Jo det kan ju lätt bli så, men då får man väl i första hand lägga till den i listan och sen meddela här att man uppdaterat listan med den rabatten man nu uppdaterat med.
  • Hallontårta

Är jag blind eller missade du andra tråden?

lugnåsbo skrev 2008-09-28 18:59:58 följande:
    Rensade lite o lägger den i båda trådarna denna gång, tror inte den andra tråden kommer funka.. men vi kan ju ge den ett försök
  • Hallontårta

Lindex webshop? Den krånglade lite, men jag kunde göra en beställning iaf.

Peak skrev 2008-09-29 12:04:11 följande:
    ingen som sagt till om att sidan inte funkade igår och om rabatten kan gälla idag också på Lindex?
  • Hallontårta

Hahahaha herregud jag borde gå och lägga mig! Det är ju oktober nu ja! Jag läste visst ett gammalt mail. :> Sorry!!

Nirnaeth skrev 2008-10-01 15:51:37 följande:
    Den har ju gått ut? Står att den gäller till och med 11/9. Provade lägga den i en order på HM, men det står att giltighetstiden har gått ut.
  • Hallontårta

Den ligger i rabattlistan.

paddanpuff skrev 2008-10-02 01:03:57 följande:
    HM kod!! 8119 ger 50% rabatt i strl 50-86.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!