• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Jag menade inte att låta som en surtant, jag blev bara lite förvirrad för en del rabatter var borta. Man kan annars fylla på originallistan med rabatter (eller ta bort dem som gått ut). Den finns ju längre bak...så kommer inget bort på vägen. Jag menar bara att de som fått nys om någon rabatt kan göra detta så slipper man sitta och knåpa ihop allting som du har gjort nu. Bra jobbat dock!!

Kayn skrev 2008-08-14 21:28:54 följande:
    Tvillingmamman - står högst upp SOm jag skrev så läste jag bara tio sidor bakåt i tiden och samlade ihop det som fanns där, sen skrev jag oxå att ni gärna får fylla på det jag missat/datum etc Tanken med denna var bara att samla ihop lite för jag tyckte det var så utspritt nu mot hur det var i förra tråden
  • Tvillingmamma2007
    Kayn skrev 2008-08-14 21:28:54 följande:
    Tvillingmamman - står högst upp SOm jag skrev så läste jag bara tio sidor bakåt i tiden och samlade ihop det som fanns där, sen skrev jag oxå att ni gärna får fylla på det jag missat/datum etc Tanken med denna var bara att samla ihop lite för jag tyckte det var så utspritt nu mot hur det var i förra tråden
    Nääää men jag menar en pdf-fil med kupong som man kan skriva ut och använda (om och om igen ) i butik juh
  • Kayn

Jo så var ju lite grundtanken när första tråden startades, att det skulle samlas i en lista och att den som hade en rabatt uppdaterade listan med "sin" rabatt eftersom det gick rätt fort att inse att det mest bara blev jobbigt när allt låg i enskilda inlägg. Men visst sen är det ju lite jobb att kopiera och lägga till på listan så jag förstår att alla kanske inte orkar/vill det men helt klart underlättare det. Och visst, jag kanske skulle tittat längre bak men det känndes som att har de tinte dykt upp nån lista på tio sidor så....

• Kayn
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-08-14 21:57:28 följande:
    Nääää men jag menar en pdf-fil med kupong som man kan skriva ut och använda (om och om igen ) i butik juh
    Aha, du tänker Den varianten....
  • Tvillingmamma2007
    Kayn skrev 2008-08-14 21:58:55 följande:
    Aha, du tänker Den varianten....
    JAAAA hehe Ingen som har fått nån? Har för mig att de brukar komma ut samtidigt som postutskicken?
  • Kayn

Jag har inte fått någon Lindexpost än så det kanske kommer imorgon, brukar väl vara runt den 15:e va?

• Hallontårta

Neh, den ligger på sida 2. Har hänt massor sedan dess. Fast en del av de koder som sägs här/det frågas om står redan i den listan. Det hade varit bra om det fungerade! Nu är det inte några krångliga länkar direkt, utan det är mest att kopiera av den bara. Men som sagt, jag ville inte alls gnälla på dig, tycker det är jättebra att du tog tag i det!

Kayn skrev 2008-08-14 21:58:23 följande:
    Jo så var ju lite grundtanken när första tråden startades, att det skulle samlas i en lista och att den som hade en rabatt uppdaterade listan med "sin" rabatt eftersom det gick rätt fort att inse att det mest bara blev jobbigt när allt låg i enskilda inlägg. Men visst sen är det ju lite jobb att kopiera och lägga till på listan så jag förstår att alla kanske inte orkar/vill det men helt klart underlättare det. Och visst, jag kanske skulle tittat längre bak men det känndes som att har de tinte dykt upp nån lista på tio sidor så....
  • Hallontårta

Jag fick 30%are idag med posten så de är nog på väg ut.

Kayn skrev 2008-08-14 22:04:07 följande:
    Jag har inte fått någon Lindexpost än så det kanske kommer imorgon, brukar väl vara runt den 15:e va?
  • Kayn

Sen gäller det ju bara att man oxå kopierar med lista nmed jämna mellanrum, oavsett om det kommer nya rabatter eller ej om man nu vill "slippa" ha det spritt i inläggen

• Hallontårta

Jo precis.

Kayn skrev 2008-08-14 22:09:23 följande:
    Sen gäller det ju bara att man oxå kopierar med lista nmed jämna mellanrum, oavsett om det kommer nya rabatter eller ej om man nu vill "slippa" ha det spritt i inläggen
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!