• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Mimmi69

Hejpådig skrev 2008-08-15 10:13:52 följande:

vart är alla rabatter, någon??, det tjötas för mkt här så när man väl ska ha rabatterna så är dom 20 sidor tillbaks, irriterande!
    Sidan 19, inlägg 181, finns alla rabatter. Det blir nog bara 4 sidor tillbaka!
  • Mosen08
    LickMeUp skrev 2008-08-15 09:57:34 följande:
    kan inte ens ta bort kläder.... *oh så smidigt att handla på nätet*INTE
    Men vi pratade om babyrabatten!!!
  • Mosen08
    Mosen08 skrev 2008-08-15 11:28:46 följande:
    Men vi pratade om babyrabatten!!!
    1. tom 081031
    30% på valfritt babyplagg
    kod: C08006
  • Hallontårta

Du har ett hopskrap längre tillbaka och originallistan på s. 2. Den har inte förnyats sedan dess. Jag har tjatat lite om att den listan kan uppdateras istället för att någon lägger in ny kod i vanligt inlägg, men jag tror inte någon bryr sig.

Hejpådig skrev 2008-08-15 10:13:52 följande:
    vart är alla rabatter, någon??, det tjötas för mkt här så när man väl ska ha rabatterna så är dom 20 sidor tillbaks, irriterande!
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-08-15 11:42:20 följande:
    Du har ett hopskrap längre tillbaka och originallistan på s. 2. Den har inte förnyats sedan dess. Jag har tjatat lite om att den listan kan uppdateras istället för att någon lägger in ny kod i vanligt inlägg, men jag tror inte någon bryr sig.
    joho.. kayn fixade ju den här om dagen... den är bara ett par sidor bak.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

jag har föresten lessnat på att fixa listan hela tiden eftersom folk vägrar att lyssna och bara lägger in rabatter hit o dit. Syftet med tråden från början var att vi skulle hjälpas åt. Hade man en rabatt att dela med sig av så uppdaterar man listan och skriver dit den. Men det skiter ju folk fullständigt i.
    Den är bra att ha när andra fixar, men göra nåt själv det orkar inte många! (ta det inte så allvarligt, det är skrivet med glimten i ögat )

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Hallontårta

Men den är inte utifrån originallistan, det saknas ju rabatter som var inlagda tidigare. Precis som du skriver så är ju meningen att man ska uppdatera om man har någon ny rabatt. Borde väl inte vara så svårt att klippa och klistra. Ska kolla på den nu, har inte haft tid tidigare. (inte det lättaste med en liten fisunge som flänger fram och tillbaka)

Snorky skrev 2008-08-15 12:04:45 följande:
    joho.. kayn fixade ju den här om dagen... den är bara ett par sidor bak.
  • Kayn

Snorky - det är du å jag, dom "gamla tanterna" som tyckte det var bättre förr....

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!