Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Åh! När gjorde du din beställning? Jag vill också ha mina!! :D
    Banangrejen ville jag också ha men den var slut! (stod det på sidan)

Fru Indosaurie skrev 2008-10-21 19:38:59 följande:

jag fick också mina saker från babyroom idag! fast dom visste nog knappt själva att dom hade skickat den för några saker var slut så jag skulle fundera på om jag ville avbeställa ordern, jag fick mail ifrån dom senast idag och senare på eftermiddagen hämtade jag ut paketet..beställde bara prylar:texaspecan.blogg.se/
  • Hallontårta

Ni som har gjort beställning på babyroom men inte fått paketet ännu, vad står det på era sidor i beställningsinfon?

• Hallontårta

På min står det fortfarande "Ej mottagen", det verkar ju som att de inte ens tagit emot den. Nog för att de har mkt att göra, men ändå. :(

tinkerbell74 skrev 2008-10-22 18:05:02 följande:
    Hallontårta - På min sida står det skickad samma dag som jag gjorde beställningen... men inget paket än tyvärr.
  • Hallontårta

Men då är de säkert på väg.

tinkerbell74 skrev 2008-10-22 20:06:15 följande:
    Min order är lagd 2008-10-20, 15:17 och sen står det att den är skickad 2008-10-20, 16:45 Men som jag skrev tidigare så har jag inte fått nåt paket än... :-/ Hoppas det bara är min brevbärare som är sen med det. *lite orolig*Mitt var bara Didrikson-kläder.
    Jag beställde bara prylar, eftersom det står som det gör så är det säkert slut. Hoppas de får ett bra sortiment sedan då deras rea är slut, det var ju inte farligt dyrt ändå att handla där och de har fina saker!
  • Hallontårta

Kl 19:43, ungefär, la jag min beställning. Ryktet om rean måste ha spridit sig snabbt!

Fru Indosaurie skrev 2008-10-22 19:26:20 följande:

hm, jag la min order 2008-10-20, 17:28, den skickades 2008-10-20, 17:38 och jag hade den dagen efter.. fast det är ju jag glad över förstås
  • Hallontårta

Vilket ordernr hade du?
    Står fortfarande ej mottagen...blir gaaaaaalen! ;D

Moonis skrev 2008-10-23 08:17:07 följande:
    Kan glädja dig med att det står skickad på min nu så eftersom dom inte hört av sig till dig heller är dom kanske på gång att packa
  • Hallontårta

Jag har ordernr 371...kanske de kommer till mig snart då! :D Det står inte på sidan att sakerna är slut iaf.

• Hallontårta

Hahaha pratar du ullared så ja.

lyckligmamma skrev 2008-10-24 07:06:32 följande:
    schampoo , hudvård o sånt, är det samma priser som på ÖB?
  • Hallontårta

Åh, men än är inte hoppet ute! Står det på någon vara du beställt att den är slut? De borde ju uppdatera nätet samtidigt kan man tycka.

Känslan skrev 2008-10-23 21:10:27 följande:
    Fick du mail om detta och när i sånna fall?Jag har nummer 404 så det känns inte ljust.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!