• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • solida
    oxytocin skrev 2008-08-22 18:55:08 följande:
    Samma labb men är det samma fotopapper då?
    Det vet jag inte, men jag gissar det för de var lika fina. Fick dem idag.
  • Carras

Syns på baksidan av bilderna om det är samma papper.

• MarrebarreW

Kan man använda koderna även i butik eller är det bara online?

~?:*¨¨*:?ღMaja ღ f/d 070426~ ?:*¨¨*:?~♥ ~?:*¨¨*:?~ღ Miranda ღ f 080413 ~
  • Snorky
    MarrebarreW skrev 2008-08-22 23:09:29 följande:
    Kan man använda koderna även i butik eller är det bara online?
    i butik måste du ha kupong med dig...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • daphniamagna

Jag har beställt exakt samma bilder ifrån fujidirekt och ifolor och det var stor skillnad på kvaliten.
    dom från fujidirekt vart jättedåliga, skumma färger och suddiga. men dom från ifolor var superbra!

• maadicken
    obelix skrev 2008-08-22 12:58:25 följande:
    maadicken: funderade oxå på det, lindex kan du ju det... ska kolla tänkte jag...
    du eller någon kanske redan har kollat och skrivit. (har inte läst ikapp än)  om inte så kan jag meddela att det bara går att använda en kod åt gången på jotex. finns bara en ruta, och den räcker inte till två.

men nu när det finns en 50% till där så behöver jag ju inte fundera på om jag vågar använda samma två gånger, för nu kan jag ju bara använda den andra   blir ju två frakter, men eftersom jag ska köpa dyra mattor så känar jag ju massor på det ändå! *nöjd*
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • maadicken

oj så jag stavar   tjänar ska det ju stå förståss

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Tina83

snabb fråga...vilka koder går att kombinera ihoppå lindex? sitter me två klänningar på dam, och det finns ju två rabatter, en på 30% och en på 25% på ett plagg. sen finns ju en 50 kr kupong.

ska man skriva in allt i samma ruta?

• Hallontårta

Kommer du ihåg vilken fraktkostnad Postfoto har?

solida skrev 2008-08-22 18:25:48 följande:
    Jag har framkallat från fuji säkert ett tjugotal gånger och alltid fått jättebra resultat. Jag har både framkallat "vanliga" kort, förstoringar, fotopussel, julkort och kort med vit ram. Allt har varit tiptop! Nu i veckan framkallade jag från postfoto, och det visade sig vara samma laboratorium som fuji... Så de var också jättebra. tyvärr fick jag lite för många bilder, typ massor som jag inte hade tänkt framkalla. Men iofs behövde jag inte betala för dem så det spelar väl mindre roll. 198 bilder för 60 kronor...! Dags att köpa lite fler fotoalbum...
  • Hallontårta

Du matar in en kod åt gången. 50:- fungerar om du trots avdragna rabatter är uppe i 200:-

Tina83 skrev 2008-08-23 07:14:48 följande:
    snabb fråga...vilka koder går att kombinera ihoppå lindex? sitter me två klänningar på dam, och det finns ju två rabatter, en på 30% och en på 25% på ett plagg. sen finns ju en 50 kr kupong. ska man skriva in allt i samma ruta?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!