• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • daphniamagna

Finns det någon rabatt på villervalla?

• Evve81

Var in på lindex hemsida igår och knappade in rabatterna här ifrån och det gick bra fast jag fick ingen rabatt på tag 3 betala för 2

• fabler
    Evve81 skrev 2008-08-24 09:04:17 följande:
    Var in på lindex hemsida igår och knappade in rabatterna här ifrån och det gick bra fast jag fick ingen rabatt på tag 3 betala för 2
    de e för att man inte får kombinera rabatterna o 3 för 2 är ju redan rabatt.
  • Trikarn
    Svar på #608

Fel!

det är inte rabatt! detär ett bestående erbjudande..när man handlar i ex affären så får man rabatten trots tag 3 betala för 2..

Så förklarade iallaf kassörskan det för mig!
  • Lokatt

tror det står längre bak i tråden, i affär ska ta3 bet 3 funka med rabatt, men i web-shopen går det ej pga systemet inte klarar av att hantera den kombinationen, än.

Nån mailade kundtjänst och frågade

• Jenna82

Ingen som har rabattkoder eller nåt på Intersport man kan skriva ut?

(¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lissen

Är det bara jag som inte kan skriva ut 20% kupongen på Lindex? Det brukar gå men får inte upp den alls nu.

• Mimmi69

Har precis blivit Limdex-medlem och undrar om rabattkupongerna är erbjudande som kommit på mail. Undrar utfall att de frågar på affären när jag ska använda dem.

• Snorky
    Mimmi69 skrev 2008-08-24 22:24:17 följande:
    Har precis blivit Limdex-medlem och undrar om rabattkupongerna är erbjudande som kommit på mail. Undrar utfall att de frågar på affären när jag ska använda dem.
    ja, de kommer på mailen och de kommer nog inte fråga i butik bara du har kortet med dig.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!