• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Tina83
    Hallontårta skrev 2008-08-23 07:22:54 följande:
    Du matar in en kod åt gången. 50:- fungerar om du trots avdragna rabatter är uppe i 200:-
    en kod i taget? inte alla i samma ruta?
  • Tina83
    Hallontårta skrev 2008-08-23 07:21:02 följande:
    Kommer du ihåg vilken fraktkostnad Postfoto har?
    jag beställer därifrån...trro den är på typ 69 kr.
  • solida
    Hallontårta skrev 2008-08-23 07:21:02 följande:
    Kommer du ihåg vilken fraktkostnad Postfoto har?
    Jag gissar på 60 kronor för det var det jag betalade, och bilderna var gratis...
  • Hallontårta

Alltså, en kod - så registrerar du den, sedan en till och samma med den.

Tina83 skrev 2008-08-23 07:41:51 följande:
    en kod i taget? inte alla i samma ruta?
    solida och tina: okej tack! Jag hatar höga frakter, sniket av företagen tycker jag!
  • Tina83
    Hallontårta skrev 2008-08-23 08:10:08 följande:
    Alltså, en kod - så registrerar du den, sedan en till och samma med den.
    solida och tina: okej tack! Jag hatar höga frakter, sniket av företagen tycker jag!
    klart! tack!
  • Tvillingmamma2007

Har ni förresten läst på 20% rabattkupongen som går att skriva ut att den endast gäller 1 ggr per medlem? Förut har ju stått 1 per köptillfälle! Usch då! Fast de kanske inte kan kolla det iofs.

• Buff och Plopp

Tvillingmamma2007 skrev 2008-08-23 10:04:57 följande:

Har ni förresten läst på 20% rabattkupongen som går att skriva ut att den endast gäller 1 ggr per medlem? Förut har ju stått 1 per köptillfälle! Usch då! Fast de kanske inte kan kolla det iofs.
    Jag skrev ut två stycken när jag fick den på mailen och har använt båda två Men vid två olika tillfällen.

Förresten igår när jag skulle använda den där kappahl kupongen 25% är det väl, då står kassörskan länge och väl och läser och kollar...och frågar när jag fick den!!! jag harklade lite och mumlade nått om att jag fått den när jag registerade mig, hmmm har de slutat med det erbjudandet eller? Nån mer som råkat ut för det? Jag fick i alla fall rabatten
  • daphniamagna

Ny rabatt på ellos, tror jag :)

20% på alla barnkläder och barnskor

*Erbjudandet gäller:
    ? Barnkläder ur höst/vintersortiment 2008.
    ? vid nybeställning om minst 200,- (efter avdragen rabatt)
    ? t o m 2008-09-07, så långt lagret räcker
    ? max 1 gång/hushåll.

*Kan ej kombineras med/användas på:
    ? andra rabatter
    ? andra erbjudanden
    ? varor från fyndshop och Catalog Mail Outlet
    ? varumärkena Adidas, Nike, Puma, Levis, Reebok
    ? Ellos resor och blommor

Erbjudandekod: 185811

• daphniamagna

Och sen så får man ett ryggsäcksset om man handlar ifrån barnsortimentet.. tror inte man behöver någon kod. eller så är det samma kod som ovan :)

• Snorky
    Buff och Plopp skrev 2008-08-23 12:02:22 följande:
    ag skrev ut två stycken när jag fick den på mailen och har använt båda två Men vid två olika tillfällen.Förresten igår när jag skulle använda den där kappahl kupongen 25% är det väl, då står kassörskan länge och väl och läser och kollar...och frågar när jag fick den!!! jag harklade lite och mumlade nått om att jag fått den när jag registerade mig, hmmm har de slutat med det erbjudandet eller? Nån mer som råkat ut för det? Jag fick i alla fall rabatten
    nä, det går väl fortfarande. Kolla på hemsidan om det funkar... jag kollade för nån vecka sen. Jag använde nämligen också den för ett tag sen och så blev jag lite osäker på om jag skulle våga eftersom jag inte visste om det gick att registrera sig fortfarande så jag körde med "det står här att den gäller i 14 dagar, men jag kommer inte ihåg när jag fick den, den kanske har gått ut?" Då sa kassörskan vänligt "ja, vi får se... systemet kanske säger ifrån om den är för gammal", men det gick bra och jag fick rabatt!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!