• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Pink Muffin
    Hallontårta skrev 2008-08-27 11:30:23 följande:
    Jepp
    Tack!!
    ♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080621 ♥
  • obelix

Lägger in en förfrågan här oxå.... finns kanske mer än extrafilm

änkte vara ute i god tid i år... mor/farmor tjatar redan om att de vill ha en vid jul i år.

Jag vill helst ha en där bilden är en liggande A4 och kalendern nedanför på en annan liggande A4 om ni förstår vad jag menar.

Det brukas ju skickas ut en massa erbjudanden nu är det någon som har några rabatt koder till fotokalender?

• Hallontårta

Kolla extrafilm i rabattlistan

obelix skrev 2008-08-27 15:56:19 följande:
    Lägger in en förfrågan här oxå.... finns kanske mer än extrafilmänkte vara ute i god tid i år... mor/farmor tjatar redan om att de vill ha en vid jul i år.Jag vill helst ha en där bilden är en liggande A4 och kalendern nedanför på en annan liggande A4 om ni förstår vad jag menar.Det brukas ju skickas ut en massa erbjudanden nu är det någon som har några rabatt koder till fotokalender?
  • Jenna82
    yavanna skrev 2008-08-27 14:53:53 följande:
    Ha ha, så du vill ha den oxå Sorry! 185301
    Men va dåligt...skulle beställa nu från ellos och med den koden...då står det sen när jag är i kassan: Den är ej giltig för dig

Schysst! hahaha.
    Men men..får väl testa en annan! Men den va ju bäst av alla tycte ja.
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • Liten familj
    obelix skrev 2008-08-27 15:56:19 följande:
    Lägger in en förfrågan här oxå.... finns kanske mer än extrafilmänkte vara ute i god tid i år... mor/farmor tjatar redan om att de vill ha en vid jul i år.Jag vill helst ha en där bilden är en liggande A4 och kalendern nedanför på en annan liggande A4 om ni förstår vad jag menar.Det brukas ju skickas ut en massa erbjudanden nu är det någon som har några rabatt koder till fotokalender?
    Kolla:
    www.extrafilm.se/tv3
    www.extrafilm.se/tv4
    www.extrafilm.se/tv5
  • yavanna
    Jenna82 skrev 2008-08-27 18:15:36 följande:
    Men va dåligt...skulle beställa nu från ellos och med den koden...då står det sen när jag är i kassan: Den är ej giltig för digSchysst! hahaha. Men men..får väl testa en annan! Men den va ju bäst av alla tycte ja.
    Va dåligt! Så brukar dom väl inte göra? Jag har använt de två andra 50% koder härifrån på ellos, men som jag själv inte fått utan problem.
    Nåja, du får prova en annan..
  • yavanna
    Hallontårta skrev 2008-08-27 15:21:06 följande:
    Tack Ida Blev det rätt nu?
    Tack själv! Började uppdatera listan igen, men sen kom killarna hem å då glömdes det bort
  • Ville Mor

Ville bara tala om att jag var och handlade Liberoblöjor på Ica Maxi idag med kupongen som skulle gått ut, i självutcheckningen. Funkade alldeles utmärkt!

Gud vet allt men säger inget, jag vet inget men pratar jämt
  • HelenS

Jag tänkte använda två 50% (189191 & 589401) och 40% på en beställning på ellos, någon som vet ifall det funkar?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!