• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • yavanna
    maggan75 skrev 2008-08-29 14:58:04 följande:
    Du betalar en postförskottsavgift  +expeditionsavgift såvida du inte handlar på faktura då  slipper du postförskottsavgiften 1. Kontant betalning. Du betalar kontant vid leverans mot postförskott. Postförskottsavgiften är för närvarande 49 kr + expeditionsavgift 41 kr.
    Aha, nu är jag me.. Handlar på faktura så jag ska slippa postförskottet. Ja, det blir ju väldigt mkt extra pengar..
  • maggan75
    yavanna skrev 2008-08-29 15:03:31 följande:
    Aha, nu är jag me.. Handlar på faktura så jag ska slippa postförskottet. Ja, det blir ju väldigt mkt extra pengar..
    Jag handlar oxå på faktura
  • Hallontårta

Nr 7 + 8 på Ellos fungerade inte för mig. Det står att den inte är giltlig för mig. Någon annan det har fungerat för?

• maggan75
    Hallontårta skrev 2008-08-29 16:35:42 följande:
    Ah!! Så med koden ovan + faktura så slipper man båda dessa avgifter?
    Precis
    Hallontårta skrev 2008-08-29 16:50:23 följande:
    Nr 7 + 8 på Ellos fungerade inte för mig. Det står att den inte är giltlig för mig. Någon annan det har fungerat för?
    Proca denna om du vill.... 40% på valfri vara och fri expeditionsavgift vid köp av minst 4 produkter  185820
  • Hallontårta

Nu har jag beställt en overall till lillkillen, körde på rabattkoden med 50% vid beställning över 200 så den kostade 174,50 istället för 349kr. Fick lägga till små ljuslyktor för 29 kr också Detta + 41 kr i expeditionsavgift blev 244,50...billigare än overallen var i från början. Då känns det bra. Nu hoppas jag bara att overallen är bra också!

maggan75 skrev 2008-08-29 17:04:40 följande:
    Proca denna om du vill.... 40% på valfri vara och fri expeditionsavgift vid köp av minst 4 produkter  185820
  • Sonen

Ena länken till Fujidirekt har slutat fungera, denna www.fujidirekt.se/asp/%5Fcampaign/svepet/

Vet ni förresten om någon av de andra har legat ute länge? Har nämligen redan använt ett sånt här erbjudande tidigare, men kommer inte ihåg koden (kan varit sol??) Tror ni man kan använda en på nytt?

• Mimmi69
    Sonen skrev 2008-08-29 21:30:21 följande:
    Ena länken till Fujidirekt har slutat fungera, denna www.fujidirekt.se/asp/%5Fcampaign/svepet/Vet ni förresten om någon av de andra har legat ute länge? Har nämligen redan använt ett sånt här erbjudande tidigare, men kommer inte ihåg koden (kan varit sol??) Tror ni man kan använda en på nytt?
    Du får besked direkt att du utnyttjat rabatten när du loggat in. Då är det bara att välja en annan kod, så är det bara att beställa på nytt. Har fått en massa kort för bara portot på senaste tiden
  • Hallontårta

Om någon rabattkod eller kampanj inte fungerar får ni gärna uppdatera listan så den blir aktuell..

• Sonen
    Hallontårta skrev 2008-08-29 21:45:59 följande:
    Om någon rabattkod eller kampanj inte fungerar får ni gärna uppdatera listan så den blir aktuell..
    Självklart, men jag har försökt att uppdatera en gång utan resultat på länkarna, så jag tänkte att det är bättre om jag talar om vad jag ev upptäcker än att inte göra något... Fast jag kan ju ha fel...
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!