• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Jenna82
    HelenS skrev 2008-08-27 21:06:54 följande:
    Jag tänkte använda två 50% (189191 & 589401) och 40% på en beställning på ellos, någon som vet ifall det funkar?
    funkar tyvärr inte...har ställt ungefär samma fråga jag me, hehe. Hade ju vart kalas i såna fall!
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • yavanna

Nej, man får i så fall göra separata beställningar. Har gjort så med två 50% rabatter, och på den senaste står det faktiskt inget om expeditionsavgift! Vet inte om det är för att jag redan hade en beställning inne eller om dom bara missat det Tackar å tar emot iaf!

• HelenS

Det blev ialla fall ett par stövlar till 50%. ord pris 1099:-, hoppas du passar

• yavanna

Shoppade oxå vinterstövlar för halva priset! Kanon ju! Sen blev det ett par sommarskor också, är det halva priset så är det

• Eskobar77

Mmarielle: Tavlan såg verkligen fin ut!

(¯`°?.¸ ღ♥ Ines 080201 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • lyckligmamma
    obelix skrev 2008-08-27 15:56:19 följande:
    Lägger in en förfrågan här oxå.... finns kanske mer än extrafilmänkte vara ute i god tid i år... mor/farmor tjatar redan om att de vill ha en vid jul i år.Jag vill helst ha en där bilden är en liggande A4 och kalendern nedanför på en annan liggande A4 om ni förstår vad jag menar.Det brukas ju skickas ut en massa erbjudanden nu är det någon som har några rabatt koder till fotokalender?
    Hej korthuset har billiga o bra, gjorde en förra året
  • Buttelina
    yavanna skrev 2008-08-28 08:25:11 följande:
    Shoppade oxå vinterstövlar för halva priset! Kanon ju! Sen blev det ett par sommarskor också, är det halva priset så är det
    på ellos? gäller det på hela sortimentet men bara en vara?
  • lyckligmamma

idag fick jag sms om 100 kr rabatt på kappahl

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!