• mami79

    Forts del 2: Ngn mer som ska ha barn runt 13/10-0/?

    Gud va tiden går fort. Här hänger vi nu alla blivande oktober mammor!!

    Vi kör fortsättningen på vår tråd här eftersom den andra stängdes ner. Här är länken till den gamla tråden: www.familjeliv.se/Gravid/Forum-11-231/m32418858.html

    Här talar vi om allt och alla är lika välkomna

    Så här såg BF-Listan ut för oktober:

    BF 1/10 13feb
    BF 2/10 Believe In Faith
    BF 3/10 ocg
    BF 5/10 cidi78
    BF 7/10 Kidz, Sviskon
    BF 8/10 Karlstadtös
    BF 9/10 Trissan
    BF 10/10 Naz78, JkBs
    BF 11/10 blåbären
    BF 12/10 Miss Emma, Gravid, Mami79, Rozita80,marabou,
    BF 14/10 emilia02
    BF 16/10 AhjärtaN, Linslusen04(andra barnet)
    BF 17/10 RockOlga, Buu

  • Svar på tråden Forts del 2: Ngn mer som ska ha barn runt 13/10-0/?
  • Aaglars
    emilia02 skrev 2008-10-12 21:22:07 följande:
    Hej på er alla nyckläckta mammor Som får snosa bebbis...Är så avis på er nu... Har själv 2 dagar kvar till Bf....I morse vid fem så hade jag lite värkar rätt regelbundet i en timma ca, men sen lugnade det ner sig och har tyvärr varigt lungt sedan dess, inte får jag gubben till en färdknäppa heller Man får hoppas att det är ett tecken på att nått håller på att hända iallafall i och med att jag inte haft så här nån gång tidigare under graviditeten...Förr el senar kommer ju de lilla miraklet ut, men ni vet....Hoppas allt ät bra med er andra och att allt fungerar bra med allt....
    Tänker på dig Emilia.

    Snart - mycket snart är det din tur.

    KRAMAR Charlotta
  • Rozita80

    Åh ,vad denna längtan/väntan är dryg nu.. Under helgen har jag haft lite sammandragningar av det kraftigare slaget, men nu är det lugna gatan igen..Har BF på Onsdag, men det känns redan som övertid.. Har sovit illa inatt , men det är väl så det ska vara.. Nu är det gnäll på hög nivå här.. Hur går det för er då??

  • marabou

    Hej

    grattis alla som fått sina små. själv har jag gått nu över 2 dar å baara längtar tills han vill komma ut. börjar bli långtråkigt me denna eviga väntan. å har inga k¨änningar alls på att han vill komma. hmmm hoppas hoppas.

    kram kram på er alla.

  • Aaglars
    Rozita80 skrev 2008-10-13 09:10:04 följande:
    Åh ,vad denna längtan/väntan är dryg nu.. Under helgen har jag haft lite sammandragningar av det kraftigare slaget, men nu är det lugna gatan igen..Har BF på Onsdag, men det känns redan som övertid.. Har sovit illa inatt , men det är väl så det ska vara.. Nu är det gnäll på hög nivå här.. Hur går det för er då??
    [/citat]
    marabou skrev 2008-10-13 19:43:35 följande:
    [citat]
    Hejgrattis alla som fått sina små. själv har jag gått nu över 2 dar å baara längtar tills han vill komma ut. börjar bli långtråkigt me denna eviga väntan. å har inga k¨änningar alls på att han vill komma. hmmm hoppas hoppas. kram kram på er alla.
    SNART är det er tur tjejer. Tänker på er!

    Här hemma njuter vi för fullt av vårat underverk Agnes. Hon är helt underbar!

    KRAMAR till er alla.
  • emilia02
    hej på er!

    nu har lilla Liam kommigt, en dag tidigare änn bf, 2tim tog förlossningen från början till slut, väldigt fort med andra ord....
    3202g o 50cm, värdens underbaraste så klart Flört
  • Karlstadtös
    emilia02 skrev 2008-10-14 20:10:35 följande:
    hej på er!nu har lilla Liam kommigt, en dag tidigare änn bf, 2tim tog förlossningen från början till slut, väldigt fort med andra ord....3202g o 50cm, värdens underbaraste så klart
    grattis!
  • mami79
    emilia02 skrev 2008-10-14 20:10:35 följande:
    hej på er!nu har lilla Liam kommigt, en dag tidigare änn bf, 2tim tog förlossningen från början till slut, väldigt fort med andra ord....3202g o 50cm, värdens underbaraste så klart
    Ah äntligen, va roligt, grattis till er Gick allt bra??

    Kramar// Mirre
  • Aaglars
    emilia02 skrev 2008-10-14 20:10:35 följande:
    hej på er!nu har lilla Liam kommigt, en dag tidigare änn bf, 2tim tog förlossningen från början till slut, väldigt fort med andra ord....3202g o 50cm, värdens underbaraste så klart
    GRATTIS!!! Vad fantastikt!

    Välkommen til världen Liam.
    KARMAR i massor
  • Rozita80

    Hade BF igår, men här händer inte nått:(. Skumt att vänta tredje barnet o gå över tiden.. Har provat färdknäppar , långa promenader , stimulerat bröstvårtor o tokstädat, men INGET funkar!!! Vill att bebis ska komma NUUUU!!!! Hur har ni det då, väntande som nyblivna mammor?? GRATTIS till alla er som fått era små!!

  • Aaglars

    Rozita

    Ja, det är inte så vanligt va att gå över tiden med tredje barnet.

    Hoppas att din lill* kommer ut snart!

    Här hemma njuter vi för fullt av vår lilla Agnes.

Svar på tråden Forts del 2: Ngn mer som ska ha barn runt 13/10-0/?