Inlägg från: Anonym (Ung fru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ung fru)

    Kan det vara möjligt att inte minnas..?

    Min fråga är,
    kan en man ha sex och inte minnas det, dagen efter?
    Vi var på en festival och drack alldeles för mkt.
    Vi hamnade i sängs och det slutade med att vi hade sex.

    Denna kille, är min mans bästa vän. Jag och killen har pratat om detta, och han säger att han inte minns allt. Kan det stämma?
    Kan han utföra sex och inte komma ihåg det? Eller säger han bara så?
    Han minns saker, fast endå inte...

    Har ni varit med om detta?

  • Svar på tråden Kan det vara möjligt att inte minnas..?
  • Anonym (Ung fru)

    Vi har pratat om detta och han säger ibland att
    " i fyllan gör man massa saker man kanske inte bör göra"

    och att han verkligen inte minns vad som hände sedan han kom hem. Fast han minns att jag såg film i rumet innan han kom in..
    Så jag är kluven, samtidigt vågar inte jag prata mer om detta.
    Så han inte tror att jag ältar om det. Jag vill bara veta..

    Under natten, sa han hela tiden
    "är detta rätt?",
    " ska det vara så här?"
    "nej, det är fel. Du är *** tjej"..

    ....?

  • Anonym (Ung fru)

    Jag har börja inse att han minns nog det, fast som ni säger, väljer den lätta utvägen.

    Våran relation har inte drabbats av detta. Vi umgås alla 3 utan problem och han och jag fortsätter sms om dagliga saker.
    Fast, de små flörtandet har fortsatt..

    Menar han då att det var "okey" det som hände..?

  • Anonym (Ung fru)
    Svar på #9
    Ja, jag var otrogen. Allt med denna kille känns "otroget" Att bara titta på honom får mig att vilja byta rum på engång. '

    Jag blir svartsjuk när han pratar om andra tjejer han skulle tänkas vilja vara med..Fast jag inte bör känna så här.

    Han betyder oehört mkt för mig som vän och efter vad som har hänt, har mina känslor för honom blivit mer " hon duger inte för dig " Inte för att jag är bättre, utan att jag vill att han ska ha det bästa och aldrig mer bli sårad.

    Jag vill veta om han minns, för att han har inte slutat ge flört signaler till mig. Vill han att det ska hända igen?
    Han tar verkligen bara på mig när vi är fulla. Med tar menar jag, smeka och stryka på brösten, prata om att vi ska gå hem osv..
  • Anonym (Ung fru)

    Det som känns nu, är att avbryta allt med denna kille.
    Jag vill inte bryta upp det jag har med min man.
    Jag måste verkligen vara stark och inte ge med,när jag träffar honom. men det är så jäkla svårt..

    han är påväg hit, hem till oss nu..för att umgås innan han börjar att jobba. han ligger borta, mån-tors..
    ska se om han säger ngt till mig.

    min bästa vännina sa detsamma om, han och fylla. att allt kommer fram när vi dricker. min man är verkligen manen imitt liv,
    men denna kille är ngt annat..kär? tror inte det..
    förbaskat snygg..! underbar med våran dotter, glad och spontan..

    att vi gifte oss, vet jag redan att det var "fel" det var för tidigt. men jag vill inte lämna honom. och inte för denna kille..

    ojj allt låter så komplicerat..!

  • Anonym (Ung fru)
    Svar på #15
    Gud så glad jag blir av ditt inlägg! Jag ska verkligen försöka!
    Jag är oxå 22år, min man är 21. Det som känns tungt att vara gift, ( för oss ) är att alla våra vänner ser upp till oss.

    Hus, bilar, barn, gift jobb osv. jag känner mig så otillräcklig, jag vill vara spontan och sprallig som förr..
    Nu måste allt vara " på rätt sätt " fast det är nog bara jag själv som bestämer och sätter ut ribban. Men alla ögon som iaktar och på engång hoppar på och attackerar när man gör fel..
  • Anonym (Ung fru)

    Grattis till magen! Vi förlorade en liten nu i början av sommaren. BF 7jan om jag mindes rätt..Vi har kommit över den sorgen och blickar allt på våran dotter som snart blir 1år.

    Jag vill verkligen vara den personen som min man förväntar sig att jag ska vara. Trogen och pålitlig. För det förtjänar han.
    Jag vill oxå kunna lita på honom.

    Så jag ska verkligen lägga ner allt med * och glömma att jag är attraherad av honom. Hur ska jag göra det utan att det ska kännas/se onaturligt ut? Jag kan inte bara sluta prata med honom, eller lämna rummet så fort han kommer? Skulle inte det anses konstigt?
    Tack LillaFamiljenGustav för dina ord!

  • Anonym (Ung fru)

    Yes det ska gå..!! Han är här nu och jag har bara sagt Hej.Han leker med´flickan nu..
    ajja..

    LillaFamiljenGustav; kul att vi är  lika gamla och gifta. Och att vi nästan skulle ha barn samtidigt..;p jag har varit inne på din sida. om du vill, skriv några ord till mig =)

    Tack för allt! Håller tummarna för erat UL imorrn!
    Kram

Svar på tråden Kan det vara möjligt att inte minnas..?