Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

virkning/stickning/sömnad

pucken:

var det ALLT du hade att säga? =)
    Jaa det är blommor..
    www.hoyor.net

Jag la in några snabba bilder på dom 2 som jag hade på våran hemsida förut..
    Nu har jag 7 st och ska få 2 nya nästa vecka ;)
    Fast dom är bara bebisar..

• Fru Indosaurie

Josephine:

Förstår exakt hur du känner, jag har suktat efter mitt länge nu och det dyker aldrig upp på posten.. f*n.
    Jag har ett par lovikavantar som är nästan färdiga och har varit det i några år, jag orkar aldrig göra klart dom ;) Det går ju hur fort som helst att sticka ett par dock..

• Fru Indosaurie

pucken:

jaa just det.. porslinsblommor, haha. Kanske jag skulle ha skrivit, det vet ju alla vad det är. =)

kompisar? *funderar* AHA, tjejen från fl? Du kan vara lugn, jag är inte otrogen mot dig ;) Hennes man ska lämna dom till fred utanför råsunda =)
    Jag ska ÄNTLIGEN klippa mig!

• Fru Indosaurie

pucken:

just ja.. jag glömde.

Nej dom är superlätta att sköta! Nu har jag iofs bara en vuxen, 2 bebisar och 4 sticklingar som inte fått rötter än..
    Men den stora jag har kan man misshandla som f*n och den fortsätter att växa som ett as..
    Längtar efter dom andra två sticklingarna jag ska få nästa vecka.

• Fru Indosaurie

pucken:

haha. Det är ju Fred som ska vara social, jag ska sitta hos frissan ;) Men han ska bara betala, ta böckerna och sticka fort som f*n ;) mitt på öppen gata och allt.
    Dom bor i Eskilstuna men mannen skulle på fotboll i solna på mån. perfekt.

Min frisör är VÄRLDENS bästa. SÅ kreativ och duktig. Vet inte riktigt vad det blir ;) det är alltid hon som kommer med förslag.
    Men jag tror det blir ungefär som jag har nu.. fast ja, nu är det ju så långt så det syns inte.. men det brukar vara lite uppklippt bak.. öh jag drar mig ur den här förklaringen nu ;)
    Sen har jag ju haft extensions 2 ggr, men det blir inget nu för jag är SÅ fattig men jag kan inte se såhär risig ut så jag får lov att klippa mig..
    Jag måste också till tandläkaren, verkligen måste laga hål, men det blir aldrig av.. Hemskt, det blir ju bara ännu värre ju längre jag väntar..

• Fru Indosaurie

pucken:

mm. Mätt är jag nu, mums. =)

Jag ska nog gå till tandläkaren..sen.

Jag är absolut inte för snål att klippa mig, jag har bara varit fattig. Huh, jag blir nervös på mig själv när jag inte har klippt mig på såhär länge.
    Ser ju inte klokt ut.

klarar ni er mer än väl på csn? Hur mkt får man egentligen?
    Jag fattar inte hur vi ska klara oss om jag börjar plugga..
    Förhoppningsvis får jag jobb på pappas företag i höst.. Om han nu blir delägare..

• Fru Indosaurie

pucken:

haha =) Vi åt soppa igår när Freds familj var här.. så det blev rester idag, gudomligt god soppa med hemlagat smarrigt bröd =)
    Som tur är är jag för mätt för att ta en av dom äckligt goda kakorna som jag gjorde.. det är mjölk i och jag är redan uppsvälld som en gnu.

Oh my, hade för mig att det är något på 6000 som man får.. hur f*n skulle det gå egentligen? vi har ju ALLTID räkningar för mer än vad ni får tillsammans, haha.
    Jag vill läsa till apotekstekninker, eller apotekare, eller dietist, eller.. eller.. eller.. osv. =)
    Får se om jag kommer på något nu när jag ska läsa medicinsk grundkurs. Hoppas, annars vet jag inte vad jag gör.
    Men får jag jobb av pappa så blir jag väl lätt sittandes där på min feta röv ;)

• Fru Indosaurie

pucken:

räcker som sagt ändå inte till alla räkningar =)
    Om jag skulle ha csn och fred jobbar som nu så skulle det kanske precis räcka till räkningarna..

hum =)

• Fru Indosaurie

pucken:

jaa.. jag vet inte, för varje månad slår vi nytt rekord i räkningar, himla roligt. förra månaden hade vi 20 000.. helt otroligt.
    Den här månaden ska det nog börja sjunka igen dock, för att förhoppningsvis plana ut.. så vi kan ha ungefär lika varje månad.

Bara bilen kostar ju 2600 ungefär. Lägg på hyran så är det 8500.. sen stiger det snabbt ;)
    Men katterna kostar väl inte så mkt?
    Fast du kanske bara menade att det var det som kostade näst mest..

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad