virkning/stickning/sömnad
.. men jag kommer ändå aldrig bli gravid så det är väl lika bra att låta bli. Suck.
.. men jag kommer ändå aldrig bli gravid så det är väl lika bra att låta bli. Suck.
pucken:
mäh, det skulle du ju lätt klara.
Var ju hur lätt som helst, bara drygt att byta färger hela tiden.
Men det är ju så fint med hemgjorda kläder. Eran bebis kommer bli tjusigast av alla.
Men det är hur lätt som helst, bara att klippa av den gamla tråden och börja på en ny.. utan svårigheter eller komplikationer.
jaa lyx att alla får en massa saker gratis! jag har inte fått en enda.. buhu.
Nog för att jag fick hur många virknålar som helst när farmor dog.. men jag kan ändå inte virka.
Tror att jag ska gå in i en depression nu faktiskt.
nu kollar vi på mythbusters..
inte alla bullar i påsen? =)
Du kan få lite kakor av mig. Äckligt goda.
hur faen ska man egentligen ligga för att det inte ska göra ont överallt? *funderar*
pucken:
det sa jag väl?
Typ kladdkaka med cocostosca ovanpå.. Smakar otäckt gott.
Njae.. jag kan inte ligga i badkaret, himla onaturlig ställning för nacken.
Enda som är bra är tempurkudden, men då måste jag ju ligga i sängen.
Men jag badade en stund idag efter 1 mils powerwalkingen, höll på att frysa ihjäl.. burr
jo.. kakorna är ju som sagt FÖR goda, med mjölk i. harkel.
Jag har iofs ont lite överallt. Men det känns inte så mkt nu. Mest nacken som är dryg. Jag vill inte gå till sängen, jag ligger bäst här, på Fred ;)
När man väl har fått ont så kan det inte gå över, möjligen lindras något men så fort man reser sig upp igen så är det tillbaks.
haha.
Jag gav upp, nu ligger bara mina ben på honom..
mönstret stämmer inte? huh, min mardröm är att råka ut för det, jag skulle aldrig kunna få det rätt.. skulle få panik =)
haha.. jaa det kan ju bli lite svårt kanske ;)
nu röker våran äckliga granne igen. urk.