• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • jenj
    Sotardotter skrev 2008-09-25 22:46:36 följande:
    Du får spara fyra av dem från varje dag tills nästa gång du har vägning.
    så jag kan spara 4 vanliga points + 4 motionspoints/dag i en vecka..? alltså 8/dag?
  • stjärnljus
    Sotardotter skrev 2008-09-25 22:46:36 följande:
    Du får spara fyra av dem från varje dag tills nästa gång du har vägning.
    Fast Magu säger att man får spara alla man tjänar ihop under veckan men att man inte kan skriva in det i checklistan i den interaktiva tjänsten bara.
  • ÅsaJo79
    stjärnljus skrev 2008-09-25 22:50:04 följande:
    Fast Magu säger att man får spara alla man tjänar ihop under veckan men att man inte kan skriva in det i checklistan i den interaktiva tjänsten bara.
    ja så har jag också uppfattat de... fråga din konsulent.. du kan u också ringa det där nummert till vv o fråga =)
  • stjärnljus

Ja jag ska fråga konsulenten på tisdag.

• MariaK

helt otroligt. Gått upp 0.5Gråter

så nu skiter jag i det för några dagar.  Orkar inte bli så besviken hela tiden.......

Vet verkligen inte vad jag gör för fel. Eller så gör jag inge fel bara att min kropp inte sammarbetar för tillfället. Är väldigt stressad o har det jobbigt här hemma med barnen just nu........

ja ja får väl se om jag orkar ta tag i det på måndag igen. Som det känns nu så vill jag bara gräva ner mig o störtlipa..............

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • ÅsaJo79
    MariaK skrev 2008-09-26 10:50:03 följande:
    helt otroligt. Gått upp 0.5så nu skiter jag i det för några dagar.  Orkar inte bli så besviken hela tiden.......Vet verkligen inte vad jag gör för fel. Eller så gör jag inge fel bara att min kropp inte sammarbetar för tillfället. Är väldigt stressad o har det jobbigt här hemma med barnen just nu........ja ja får väl se om jag orkar ta tag i det på måndag igen. Som det känns nu så vill jag bara gräva ner mig o störtlipa..............
    stress kkan påverka viktnedgång negativt, om man stressar s sätter kroppen isg i försvar o lagrar... det kan vara en anledning till din viktuppgång, tycker inte att du ska skita i det utan köra på i samma anda med points... du kommer ju inte må sämre av att äta sunt snarare tvärtom
    KOm igen..
  • MariaK

ne just nu orkar jag inte............ känner mig så nere så det sista jag vill tänka på är min jäv.. vikt!!!!!!!!!

• stjärnljus
    MariaK skrev 2008-09-26 10:50:03 följande:
    helt otroligt. Gått upp 0.5så nu skiter jag i det för några dagar.  Orkar inte bli så besviken hela tiden.......Vet verkligen inte vad jag gör för fel. Eller så gör jag inge fel bara att min kropp inte sammarbetar för tillfället. Är väldigt stressad o har det jobbigt här hemma med barnen just nu........ja ja får väl se om jag orkar ta tag i det på måndag igen. Som det känns nu så vill jag bara gräva ner mig o störtlipa..............
    Jag förstår att du är ledsen och besviken. Men fortsätt du med ponitsräknandet så ska du se att det blir minus på vågen nästa vecka! Du klarar det!
    *kram*
  • ÅsaJo79
    MariaK skrev 2008-09-26 10:59:36 följande:
    ne just nu orkar jag inte............ känner mig så nere så det sista jag vill tänka på är min jäv.. vikt!!!!!!!!!
    ge inte upp... du kan skita i o tänka på vikten men inte på vad du öter ;) kom igen du grejjar detta... vi finns här om de är något...

*kramen*
  • MariaK

har ju knappt blivit nått minus nån vecka för mig så det känns inte som det kommer bli det framöver heller... O jag har vatt jätte duktig!!!!!!!!!!

Hade ju vatt skillnad om man vet att man har ätit em massa o slarvat men jag äter bara bra mat o håller mig inom mina p o motionerar dagligen

Så nu får det va nogSkrikandes

Svar på tråden Viktväktarna!