• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • stjärnljus

Vägde mig idag. Var nervös att det skulle visa plus...men...det blev -1,6 kg! :-O
    Så glad jag blev! Jag har fått min första stjärna. Men tråkigt nog får jag bara äta 20 points7 dag nu.

• sunflower30

Ur Butiksguiden: Pågens gifflar kanel/saffran/vaniljkola 1 st 21g 1.5 points. Det är TOTALT deprimerande att läsa bröd, kakor o bakverk-sektionen. Salta kex som man brukar ha till ost, 1 point styck. Styck!!!! Helt sjukt. Digestivekex 1.5p (inte så konstigt me tanke på hur smörigt de smakar). Får bli ost med FinnCrisp o knäckebröd framöver eller nåt sånt :)

Stjärnljus - Grattis! Visst är det här me guldstjärnor lite lågstadieaktigt men ändå blir man glad när man får en. Fick en förra veckan, har nu gått ned 3.7kg på ca 1 mån. Det fokuserar jag på när sötsuget blir som värst.

• stjärnljus

Hehe...men ändå blir man glad för sin guldstjärna!

• Limus
    sunflower30 skrev 2008-09-23 14:02:37 följande:
    Ur Butiksguiden: Pågens gifflar kanel/saffran/vaniljkola 1 st 21g 1.5 points. Det är TOTALT deprimerande att läsa bröd, kakor o bakverk-sektionen. Salta kex som man brukar ha till ost, 1 point styck. Styck!!!! Helt sjukt. Digestivekex 1.5p (inte så konstigt me tanke på hur smörigt de smakar). Får bli ost med FinnCrisp o knäckebröd framöver eller nåt sånt :) Stjärnljus - Grattis! Visst är det här me guldstjärnor lite lågstadieaktigt men ändå blir man glad när man får en. Fick en förra veckan, har nu gått ned 3.7kg på ca 1 mån. Det fokuserar jag på när sötsuget blir som värst.
    Vad skönt att jag hade räknat fel (inte men ingen dock, fy mig, och jag ber om ursäkt), men ändå... 1.5 för en giffel, det är ju löjligt! Idag ville jag ätit choklad men jag vet att jag till helgen ska bruncha, så jag sparar mig tills dess.
  • MariaK

Idag är det två st som har bangat spinningen för de var för trötta o det ger mig tusen ggr så mycket motivation!!!! Så tack för det

Så om en timme sitter jag o svettasRäcka ut tungan

stjärnljus: Wow grattis till stor viktnedgång o stjärna!!!!!!!!!!! Va duktig du är!!!!!! Blir alltid lite ledsen i ögat när jag läser om era stora - medans jag dras med mina pluttiga - men men.......

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • pysselmajjo

Hej allihop!

Tack för allt stöd, känns faktiskt lite bättre idag!
    Men det kan bero på att jag varit iväg hela dagen och inte haft tid att äta
    Ska se hur det går i morgon, jag och tösen ska vara hemma och tvätta på förmiddagen. Det är som farligast när hon sover. Det är då min vän (eller kanske fiende)alladin lockar på mig.
    Men jag får väl göra som ni säger, testa en månad till.
    För jag måste ju ta tag i övervikten nångång. Vill ju inte vara den där mulliga mamman med trista kläder!

Tack så jättemycket allihop!!!

• MariaK

Skönt o höra att du inte ger dig!!!!!!!

O UT MED CHOKLADEN!!!!!!!!!!!!!!Fundersam

Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • pysselmajjo

Ska nog gömma den nere i källaren å ge bort när folk ska ha presenter

(är mörkrädd så jag vågar inte gå ner i källaren i hyreshuset själv)

• Limus
    pysselmajjo skrev 2008-09-23 17:32:08 följande:
    Ska nog gömma den nere i källaren å ge bort när folk ska ha presenter (är mörkrädd så jag vågar inte gå ner i källaren i hyreshuset själv)
    Gud vilken bra idé! Själv kan jag inte ha ngt hemma, för då blir jag sugen. Direkt.

Bra att du stannar - det är ju "din" tråd.
Svar på tråden Viktväktarna!