VIHPS VIII
Infan i sitt esse kallar jag ovan länge sen man fick se dig ge dig hän i en sådan utläggning
(gapskrattar)
Infan i sitt esse kallar jag ovan länge sen man fick se dig ge dig hän i en sådan utläggning
(gapskrattar)
Här var det tyst och lugnt?
Hoppas helgen varit bra!
Maxie - ser att lilla V har slagit sig, måste in och läsa hos er vad som har hänt!? Hoppas han mår bra nu! Kram
Aggis - bra att du läser lusen av ignoranta mammor fler som du det hjälper
Sessan fortfarande frid och fröjd?
Kram Kram
Maxie - huvva vad otäckt, men tur att han har hämtat sig ordentligt iallafall!
Jag antar att maken fick vet att han levde oxå ?
Maxie - det var klokt resonerat om skuldfrågan! Klart man mår dåligt det är ju såklart jätte hemskt att indirekt orsaka att ens barn gör illa sig men det är ju tyvärr sånt som händer. Hoppas tandläkaren kan lugna er beträffande tandanlagen!
Maxie
Roligt att höra att Hulda fick en son hälsa henne gärna från mig och gratta
Har Joyce plussat, vad roligt många som är på G med nr 2 i vishp
Maskros låter som en mysig helg!
kram kram
Mums infan vad gott det där lät
Ananaspajen har vi ju pratat om tidigare det är även en av mina favoriter
Ugnsbakade rödbetor med feta och honung är ju supergott men till laxen så passar kanske sparris och sockerärtor bättre?
Jag håller på att döööör här.... älskar gorgonzola.... ni gör det inte lätt för mig
Äter morotssoppa och kålrotssallad..... suck
Godmorgon tråden
Nedräkning till helg.... imorgon är det halvdag för lördagen är röd så det är perfekt då får man lite längre helg!
Ska till min aku idag igen och bävar tycker det gör så ont när hon sticker i fötterna..... men hon borde vara nöjd med min träningsinsats, idag kunde jag inte sätta på mig bh:n och inte heller knyta till min klänning därbak fick ta min man till hjälp... ont ont ont!
Har inte tittat på dansbands tävlingen är inte riktigt min musik smak men jag respekterar hur populärt det är om jag dansade så skulle jag nog tycka att musiken var ok men bara att lyssna på är det inte riktigt för mig!
Xena thailand resa.... dreglar..... gud så skönt! Tur att inte Ni skall adoptera från vietnam hörde att dom avbrutit alla adoptioner därifrån och att det är kaos för dom som stått i kö till det landet samt var på gång att hämta hem ett barn, dom får söka nytt land.....
Kram Kram
Vinkar till Lilja missade dig där vill gärna njuta mer av ditt sällskap!!!
Xena ja läskigt att sånt kan hända i adoptionsvärlden att man inte kan slappna av förrän man hämtat hem sitt barn!
Jodå jag har nog klänning eller kjol i princip varje dag, nu på vintern är bas uniformen svarta tights, svarta långa stövlar och sen diverse klänningar till det här är det mer att dom hoppar högt när jag plöstligt dyker upp i jeans ngn dag