• xena

VIHPS VIII

SS, tråkigt att höra att det är strul mellan er igen Ledsen. Kram!

Caribe, ja visst har vi haft sol! Hela helgen har det varit helt perfekt höstväder. Har njutit i fulla mått. Har sol även idag och ska jobba natt, så jag får njuta även under dagen i dag. Löven faller här för fullt så jag får väl ta och kratta lite i solskenet!

Kul att se Lilja, det var ett tag sedan Kyss.

• xena

Caribe, du är mer än välkommen att avnjuta solen tillsammans med mig och hundarna . Maken är fortfarande nere hos dig så jag behöver sällskap . Självklart är man mäkta impad av din förmåga, då har vi två medier på tråden då. Bäst var ju den om , Flört

• xena

Caribe, du kan avboka din biljett. Under tiden jag dammsög försvann visst solen , kanske jag helt sonika sög upp den?! Borta är den i allfall och det har börjat blåsa lite. Men, inget regn i allafall och det är inte helmulet.

SS, fasen va trist...Men jag som är i samma branch som din karl förstår lite av hans frustration också...Jag fick ju gnälla mig till en till hund (men då har vi ju bara två). Svårt de där när man är på olika våglängd i livet. Vi hade samma ett tag när jag var inne på adoption, men maken tvekade. Nu är vi gurselov helt överrens om den saken i allafall!

Lilja, är din magen helad nu?

• xena

SS, ja ett allvarilgt snack med han och berätta att du inte orkar men att vara "ensam" längre. Han kan ju faktiskt fortsätta med hunderiet efter att ni fått barn också och ibland är det skönt med ett "brake" från träning o tävling (även om man inte ser det när man är mitt uppe i allt). Håller tummarna att han fattar Kyss.

Lilja, ni verkar ha en sund inställning till ivf:en, att inte stressa fram. Själv hade jag inte klarat det, tror jag!

CC, jaa fy va jobbigt med datorn. Känns ju som om manhar "hela livet" i den . Och mobilen med alla nummer...

Nu har jag varit ute på en lång promenad med hundarna och det var så skönt så.

• xena

Näää va tråkigt Maskros, jag som trodde på detta. Håller med Caribe att det finns någon för dig där ute! Hmm skulle behövas en träff så vi får krama om dig på riktigt!

SS, lycka till i kväll.

tickan, ska gå in på din sida och läsa...

Kyss till alla!

• xena

Länge sedan jag var här och skrev...

Håller fullständigt med Aggis Maskros, även om det är tufft så är det nog den rätta vägen i längden. För er båda...KRAM

Hallå Lilja, nu är jag här en stund!

Caribe, lycka till i morgon! Spännande att få¨rapport om vad de säger.

Allt väl med mig, passerade 3 månaders väntan nyss. 21 kvar .

• xena

Oj vad ni hade hunnit producera så här på morgonen . Jag är ledig i dag och har inga planer. Vädret är tåkigt, mulet och regn hänger i luften. Ska skynda mig ut med hundarna innan det kommer.

Caribe, fast maten lät ju hälsosam så som du skriver, det kan ju inte göra skada. Det är så underbart att läsa om folk som får BB, alla beskriver att åren av väntan känns som bortblåsta, glömda när beskedet väl kommer. Jag längtar och väntar vareviga dag. Än känns inte väntan jobbig, bara frustrerande utan att bli förlamande. Var på ett Me & I party i går hos en väninna (barnklädesförsäljning) och det var härligt att kunna köpa några plagg i allafall. De har mkt av unisex kläder och håller man sig till lite större storlekar så är ju sannolikheten stor att de också ska passa en dag...Vilken tid skulle du till Dr?

Lilja, hur ser era planer ut? Ska ni göra försök i höst?

• xena

Caribe, jag har aldrig riktigt förstått de där med gudmor och gudfar. Vad är det man är "ute efter" med det?

Lilja, okey då vet jag planen på ett ungefär då

• xena

Caribe, .

Nu ska jag ut med hundarna, ses senare!

• xena

Kul med ett bra möte Caribe. Jag har hållit tummarna för dig i dag! Låter förnuftigt att ha en reservplan, även om jag verkligen hoppas att den inte behövs. Visst finns de väl de som gör ÄD i Sverige? Men det kanske är bättre och snabbare i Finland? Som sagt, hoppas det inte behövs...

Svar på tråden VIHPS VIII