• lilja71

VIHPS VIII

Haha ni e för roliga!!

• lilja71

sessan: förstår din ilska och frustration, skulle också reagera om min partner kändes så långt bort från mig och de planer vi hade.

• lilja71

Min mage?! Ja, den ska väl vara ok. Har inte ont när jag har blödning numera i allafall. Om det kommer bli enklare att bli gravid är det ingen som vågar svara på. Vi får se hur det går. Vi är rekomenderade att fortsätta med ivf så ngn spontan-grav finns tydligen inte med på deras karta i allafall. Det är väl ungefär där som vi är just nu. vi har inte bestämt nått datum för att köra nytt ivf men det blir väl innan jul i allafall.

• lilja71

Hey CC, kul att se dig också gumman!! Trist med datorn/telefonen! Men nice att jobba hemma!

• lilja71

Godmiddag, tjejer!

Maskros: hur är det med dig idag? Är ledsen för din skull, men håller med övriga att det finns en prins som bara väntar på dig därute!!

• lilja71

Godmorgon!

Maskros: bara du mår bra och ser på det här med öppna ögon så att du inte blir "besviken" ytterligare en gång så tycker jag att det bara är att köra på!!

Infan: Kul att se dig här en sväng i allafall.

Caribe: Åhh, en blondis igen! jag är fortfarande mörk och mystiskt....det är helt klart mitt mörka år i år....

Sessan: Vad trist att du avbrutit IVF:en men säkert helt rätt om du inte mår bra och känner dig safe i din relation. Bra att F fattar att nu är det allvar!!

Vart har CC tagit vägen igen? Lost?

• lilja71
    det gör min man också .....men han får stå ut ett tag till
  • lilja71

Åh, jag vill se en bild på nya Caribe!!!

• lilja71

Finns det andra problem än hårfärg just nu????

• lilja71

Godmorgon!

Har också haft en bra helg, har inte hunnit vara ute så mkt bara. Har fixat hemma och varit ute med kompisar. Helgen är fööööör kort bara!

Härligt att sova i solen, Caribe! Jag vill också bli brun! .... fast jag ska på solsemester snart så jag ska inte klaga.

Svar på tråden VIHPS VIII