VIHPS VIII
Jag har redan mailat Kunde inte hålla mig!!
Jag har redan mailat Kunde inte hålla mig!!
Godmorgon!
Infan: men, men, men...???? Fick du inget råd/medicin/peptalk eller nått av läkaren? Bara besked om att få vänta till den 26:e??? Låter jobbigt och jag lider verkligen med dig!!!
Caribe: du får ändra din pres till Hurtbullen istället , jag är mkt impad av dig som är så aktiv och energisk. Det är jag absolut inte just nu, har ingen ork känns det som. Men jag blir glad av att läsa det du skriver!!
KRAAAM
Maskros: Min datorskada sitter inte i armbågen den sitter i axeln och strålar ut i överarmen, så jag förstår vad du menar med att inte fixa en enda armbåge. Jag kan knappt bära matkassarna från affären. Har haft ont till och från i över 1 år nu, numera är det mest ont
Jag har inte ork och tid att engagera mig i en ond axel...jag har ju haft fullt upp att fixa i ordning "underlivet" *hahahahahahah*
Nä, skämt åsidor, jag har varit på massage och försökt jobba mindre med musen och sånt men det hjälper bara temporärt. I somras när jag var sjukskriven så blev axeln också bra men det tog bara EN vecka från att jag började jobba så hade jag ont igen. Skittråkigt!!
Tack mirren! Jag tyckte faktiskt också att jag var lite vitsig där om "musen" hehe.
Jag har till och med försökt att bara använda kortkommandon på datorn för att inte använda musen. Jag har bärbar PC så nu använder jag bara den lilla röda "pluppen" i tangentbordet när jag måste använda mus men det gör inte så stor skillnad tycker jag. tror att jag sitter fel och på något sätt stödjer mig på armen så att axeln blir påverkad. Men det är jäkligt svårt att tänka på hur man sitter, så fort jag blir "inne" i jobbet så sjunker jag ihop som en hösäck!
Ni är så välkomna båda två! (malu och mirren!)
Jag tar inte alls illa upp om skämten om mitt underliv och musarm
tvärtom...jag har ju så sjuk humor!
Gud vad härligt med eget kontor, det är lyx. Vi har kontorslandskap så det är inte så stor idé att göra mys för vi byter platser också, man tar det som är ledigt när man kommer.
Det var allt snabba inhopp av alla idag
Men, är det ingen som har ngt kul att berätta? Jag har bara massa tråkigt jobb....bläää och så är jag dötrött för vi städade huset igår kväll och var inte färdig förrän kl var över 24...*gäsp*
Hej, sessan! jag har läst den artikeln. Det är faktiskt mkt intressant!! Jag har ju gått på akupunktur, men det är väldigt olika vem som sätter nålarna hur man känner av det. Jag har varit hos 3 olika och 2 av dom så känner jag mer i kroppen och hos den 3 e så känns det som att han inte får nålarna på rätt plats
Tror inte jag ska köra akupunktur under nästa ivf, kanske ska test på zonterapi istället.
Godmorgon! E trött idag! Jobbigt att shoppa loss på helgen
Det slutade med en jeansklänning/tunika och ett par boots och ett par stövlar och lite smink
Det blev jättebra i hallen Det har varit en jättehärlig helg.
Infan! Du får inte försvinna härifrån!! pliiiiis!
åh, jag hoppas att det kommer hålla den här gången! är du i vecka 6 nu??
Goa Mirren! Vilken underbar tanke om att vi äntligen ska bli synkisar allihop! Kram
Infan: förstår att det är en olidlig väntan ända tills den 26:e, men blir det inga komplikationer fram tills dess så är det ju helt underbart och självklart kommer du se ett litet hjärta då!! Hur känns det annars i kroppen nu? och så vill jag gärna veta om du hade några som helst känningar innan du plussade? Berätta , snälla söta rara!
Gomorrn! Jag e här också
Läget är under kontroll
Det regnar, är grått och jag har massor att göra på jobbet. Kan livet bli mkt bättre??
Jaha....e det nirvana....trodde nog att nirvana skulle kännas mkt bättre än så här.
Maskis: alltså om nirvana = höstdeppression så kan jag klara mig utan!! blä
Gomidda sessan! Mysigt med konsert! Bra present!!
Är lite nyfiken på hur Caribe har det idag? Efter afterworken...
Trött och huvudvärk i ögonbrynen idag???