• lilja71

VIHPS VIII

En liten eftermiddags hälsning...blir så otroligt glad att se Aggis här på tråden igen...snälla försvinn inte igen, du kloka kvinna!!! Du är så välkommen att va här med oss!!

Maskros: tycker jättesynd om dig i den situation som du befinner dig i nu och jag hoppas att du tar dig ur den snart!! Du är värd mkt bättre och jag håller helt klart med Aggis god råd!! KRAAAAM

CC: kul att fixa lite nytt till lgh...men dyrt också förstås...men roligt, roligt!!!

måste ila vidare!!

Tänker på er tjejer!! KRAM

• lilja71

Hello...tråden! Ingen här idag? Det var väldans! Har alls fullt upp, det är iof bra. Jag ska strax kila från jobbet. Kram på er!

• lilja71

Ja e här nu!!

Äntligen lite sällskap

• lilja71

Lycka till idag Caribe! Hoppas du får lite pep-talk och känner dig laddad att försöka igen. Hur många försök har ni gjort nu? Alltså jag har tappat räkningen på hur många återföringar vi har gjort...det är 8, 9 st snart tvåsiffriga antal försök...det är helt sjukt och man undrar hela tiden om man ska orka en gång till.

• lilja71

Har du varit på shopping än, CC? Du skulle väl inreda lgh, eller var det till helgen...är kanske helt dagvill....

Jag saknar Sessan, undrar så hur hon mår nu efter avbrytningen av försöket.

• lilja71

Härligt, Caribe! Du ger mig inspiration också ska du veta. Vi ska inte ge oss förrän vi är där vi vill!! Eller hur...med en mage i vädret!!!

• lilja71

Det är din tur också CC, du har kämpat lika mkt!! Hoppas du snart träffar Mr Dreamguy och kan komma igång igen!

• lilja71

Jag tror inte det är att man blir mer kräsen...men vet vad man vill ha helt enkelt och det bygger ju på erfarenheter man har från tidigare förhållanden. Jag tycker nog att det är en fördel att man vet vad man vill ha för då ger man sig inte in i längre förhållanden som inte är bra. Ditt senaste uppbrott är ju ett bra bevis för att det är så, du kände att det inte var rätt och bröt upp direkt då istället för att kämpa på ett tag till. Det tycker jag är starkt!!

• lilja71

Då valde du Greys på femman igår, kanske?

• lilja71

Ja, det blir nog nya försök men vi har inte planerat in det i tid än. Blir nog i november, skulle jag tro. Orkar och hinner inte just nu.

Svar på tråden VIHPS VIII