Pergotime behandling
Bara fett och proteiner, ät gräddig blomkål till sin köttfärssås
Vad är kolisar förresten?
Ok, men det var ju det man inte skulle äta
Ok, mina svar från början var egentligen till Millan69 som skrev att hon behövde gå ner en massa kilo...
Jag åt denna cykel en enkelkur pergo. Började testa med ägglossningsstickor på cykeldag 12 men hade då inte fått fruktsamt sekret, tempen var låg. Testade fram till dag 17 men fick aldrig något utslag. Började dock få fruktsamt sekret. Vi hade sex på cykeldag 13 och 17 så det är väl mycket tveksamt om vi lyckats pricka ägglossningen och om jag ens haft ägglossning???
Jag är nu på dag 19 och tempen har gått upp sedan två dagar samt sekretet är vitt och ej längre fruktsamt.
Min man har varit väldigt motsträvig den senaste veckan och det gör mig verkligen besviken. Här proppar man i sig en massa hormoner och utsätter sin kropp för diverse biverkningar och så fattar han inte ens att vi måste ha sex åtminstone varannan dag
Hanna o Dennis skrev 2008-10-20 13:34:18 följande:
Har ätit min första kur pergo och fick antagligen en sen ägglossning runt dag 19, brukar ha vid dag 13-14. Är nu på dag 27, min menscykel brukar vara 26 dagar men jag antar att den blir längre nu när ägglossningen var senare. Däremot har inte tempen gått ner utan har legat på 37,2 efter ägglossningen och idag steg den till 37,3. Känner dock inga gravsymtom.
Hur brukar er temp vara efter pergo och inför mens?