Pergotime behandling
Jag håller helt med Jessica!!
Jag håller helt med Jessica!!
Lilo 75: Man kan ha PCO fast man har hyfsat regelbundna blödningar. Blöder man utan ägglossning kallas det teknisk blödning, då slemhinnan byggts upp i väntan på ett ägg men det kommer inget och då stöts den ut. Man kan även ha PCO-äggstockar men inga andra symptom och har då inte syndromet.
Det enda som kan bevisa om du har PCO är blodprover och en duktig läkare.
Jag har hört att man INTE kan avläsa strecken på ett digitalt test, att de är missvisande utanför sitt hölje så att säga.
Hej tjejer......jag är grymt förvirrad!! Jag har testat SVAAAAGT positivt nu två dagar i rad med testlagrets sticka. Däremot testade jag imorse även me CB men det var neg. Vad jag har hört så är testlagret känsligare än CB så det kan ju vara därför den inte blev pos än.....jag vet inte vad jag ska tro.........tänk om jag är gravid????
Ja snälla håll tummarna för mig nu.........det MÅSTE vara min tur nu!
Jag vet inte när jag har BIM. Jag har aldrig varit regelbunden alls. Men jag är på dag 28 i cykeln och jag hade stegring på ÄL-test för ca 2 veckor sedan så BIM kanske är tis-tor denna veckan.
Tack Totta75 för att du hoppas, det gör jag MEEED! Blir tokig snart på detta!! ![]()
Ja jag hoppas att det är det för nu har jag haft svagt utslag i två dagar så jag hoppas verkligen att det är starkare imorgon........
Ja jag testade imorse, det test (testlagret) som jag fått 3 positiva med var idag neg.
Sedan tog jag ett CB och det var neg också men jag pillade loss höljet och på den stickan som satt i kunde man skymta ett lodrätt streck så jag vet ingenting just nu länns det som. Hellre att man VISSTE att det var neg än denna oroliga väntan!
Idag är jag på dag 30 i cykeln. Det var inte ett digitalt jag plockade isär utan ett vanligt CB men det kanske inte spelar någon roll. Jag vet att man inte ska plocka isär dom men man e ju så nyfiken! Jag ska testa imorgon igen och på fredag ska jag ta mitt digitala!
Håll tummarna!
Nej tjejer jag tror inte att det blev någon bebis denna månad.....imorse var testlagrets sticka alldeles kritvit, inte en tillstymmelse till streck...... Kan de ge utslag på ägglossning tro?? 
Digitalt CB-test idag "INTE GRAVID"