Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

Skorpan: Hoppas att det gick bra för lill stumpan idag....

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Diana: Har glömt den sååå klart. MInne som en guldfisk som vanligt. Men ska lägga den i en påse tills imorron o förhoppningsvis komma ihåg den.

Fru T: Är du hemma imorron så ja kan hämta ryggan och flarran? Tänkte höra med dig oxå du som har så mkt böcker i köket, du har möjligtvis inte en drink bok som man kan få låna. Mamma ska juh ha 50 års fest.

Jenny: Ohh skojj att ni nu bor i stan...

• Marayah

Jag ska gå in till stan när ja lämnat Marko på dagis så ja kommer över innan 13 för 14 ska ja vara hemma och hämta fisen.. Men om du inboxar mej ditt nummer kan ja skicka ett mess när ja e på g.. Ska ta bort Markos mellan namn, nu när ja har ensam vårdnad och Markos pappa inte vill veta av han så behöver han inte ha hans namn heller. Sen ska ja fika med några tjejjer från en anna tråd...

Fru T skrev 2008-10-02 17:07:16 följande:
    Jodå ja är hemma på dan iallafall, frammåt eftermiddan nån gång ska vi in te norrköping.ne gott om drinkböcker är det ont av men googla du där finns ju massor
    OKi doki. Ska gå in till stan som ja skrev ovan.. Men på em är jag hemma. Hämtar juh som sagt Marko kl14..
    dinana skrev 2008-10-02 17:24:55 följande:
    Haha, det är hellugnt. Molly är dagisfri imorgon men jag kanske kan komma bort till er då och hämta den.. Om du inte har fullt upp imorgon vid tiotiden.
  • Marayah

Men du är väl inte borta hela natten??

dinana skrev 2008-10-02 18:52:03 följande:
    Humm, ja okej.. jag är nog inte hemma efter 14, eller jag skall bort till Ikano och träffa en kompis då.
  • Marayah

Men de kan du juh göra...

dinana skrev 2008-10-02 19:35:40 följande:
    haha, nej då... vet inte hur länge jag är borta.. någon timme eller tre... men jag kan ju i och för sig slå dig en pling när jag är på väg hem så kanske jag kan komma bprt och hämta den då. om jag inte är för glömsk.
    Liniiz tror ja...
    dinana skrev 2008-10-02 19:36:34 följande:
    Marayah - vad heter din kompis som var med på utekvällen i lördags här på FL?
    Åhh så skönt att det går åt rätt håll..
    Skorpan08 skrev 2008-10-02 19:53:56 följande:
    Godkväll tjejer!Nu äntligen har jag tid att slå mig ner vid datorn en sväng. Fullt upp hela em.Ul:et på Elin´s hjärta gick jättebra. Hålet mellan kamrarna finns inte ett spår av medans hålet mellan förmaken är kvar. Nytt UL om ca 6 månader. Hålet är dock inget som behöver op. Läkaren hade stort hopp om att även det kommer att växa igen.Efter sjukan åkte vi till Ikea och käkade lunch, maken och jag och Elin.Nu får man väl försäka läsa ikapp allt ni skrivit idag.
  • Marayah

Ja tror säkerligen att hon vill. Hon älskar och hålla på med sånt. Nu ska ja duscha och sen blir de sängen. Måste vara utvilad imorron om man ska orka gå till stan. HOPPAS bara vädret tillåter med..

dinana skrev 2008-10-02 21:08:50 följande:
    Marayah - Ah då hör jag av mig imorgon eftermiddag då när jag vet mer.Ja, Så vart det nog... Liiniiz (får kolla på det)Du vet inte om grannen som sminkade vill ställa upp att sminka upp mig igen... det var ju så roligt... behöver verkligen lära mig att sminka mig själv och hon var ju sååå duktig på det där... får ta med henne och handla smink någon dag. Jag kan nada om sminkning.
  • Marayah

Idag ska ja ta på mig walking skorna och gå in till stan. Får se vilken väg det blir. Kanske måste gå via Tornby först.. Hoppas att ni andra får en bra dag..

• Marayah

Nopp. Men kan juh prata med henne om ja får ge ut nummret. Så inboxar ja dig isf.

dinana skrev 2008-10-03 09:17:55 följande:
    Har hon också något FL-konto? Eller hur kan jag nå henne?
    O de fiiiina vädret förstörde min promenad imorse.. Fick gå till Tornby men sen fick man vänligt ta bussen... O hem hade man så brott...
  • Marayah
    drever heter Anna på fl...
    dinana skrev 2008-10-03 16:44:47 följande:
    Okej, vore jättesnällt..
  • Marayah

Hade vart skojj att följa, men tyvärr så kan ja inte. Ska på dop idag. Tack för erbjudande iaf.

Skorpan08 skrev 2008-10-04 07:13:22 följande:
    Lycka till med kalaset idag. Grattis till födelsedagsbarnet!Idag ska jag åka till Karlsson och Citygross i Mantorp. Maken jobbar hela dagen så jag passar på att bränna pengar.Jag åker vid halv tio om det är någon som vill följa med. Har fyra platser kvar om jag tar stora bilen.
Svar på tråden VI från Linköping