Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

Hade vi sagt någon tid imorron?? Diana du kan åka med oss om du ska med.

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Det var ja som messade dej. Glömde visst att skriva vem de var ifrån. Har för mej att ja gjorde de, men så såg ja nu att ja inte gjort de. Kom juh på efter att ja skickat att du inte e så mkt för sms. Ska bli skojj o få komma ut på landet igen.

Skorpan08 skrev 2008-10-14 20:51:40 följande:
    Godkväll brudar!Hoppas allt är väl med er.Här är det bara bra!Nu ska jag krypa ner i soffan med en skål popcorn och kolla på dom desperata hemmafruarna.Ses i morgon! Ska bli så kul!Är det något så kikar jag in senare ikväll eller i morogn bitti. Så det är bara att inboxa mig eller nåt.Kram så länge!
  • Marayah

Tack så hemskt mycket för idag!!!! Och tack för kläderna. Var kanon trevligt. Har äntligen lagt den stora killen. Han protesterade så klart inte eftersom han ska till mormor imorron.. Han måste haft mycket att stå i idag, han somnade till och med i bilen.. Han tyckte de var superskojj... O ja tyckte med att de var trevligt såklart..

Nej nu ska ja kika på bonde söker fru, med myror i brallan, har juh en liten del att göra iaf.. Sen blir de till att sova senast 22. Hoppas att ni inte skriver allt för mkt när ja e borta. Kommer kanske att ge en liten lägeskoll från Ånge.

Kramar från oss!!!!!

• Marayah

NEEEJ va hemskt... HOPPAS för din skull att de inte är så...

dinana skrev 2008-10-18 09:06:05 följande:
    Misstänker att jag fått missfall i natt. Blödde massa i morse vid 6. Inga klumpar dock... men vem vet det kanske kommer. Jätteledsen.
    Jenny: Det är ingen fara, var nog tur att vi gick hem, var rejält blöta när vi var framme. Åsså hade ja lite smått resfeber med, hade lite till o packa..

Kikar in en snabbis. Värst va ni skriver... Nu ska vi käka frukost och sen åka till min farbror. Marko ska få åka lite Cross.. Hoppas att alla ha det bra.. Kramis...
  • Marayah

Becka: Så duktig han ör prinsen..
    Diana: Håller tummarna för dig... Hoppas att illamåeendet är ett tecken på att de fortfarande tickar ett litet hjärta där inne i magen...

Här har man försökt filma Filip när han vänder sig från rygg till mage, han började idag. O så fort man vänder tillbaka till rygg så vänder han sig till mage.. Det gick snabbt när det väl började... O gröt har vi börjat med nu oxå..

Idag kommer farmor och hämtar oss så vi ska åka en sväng till henne...
    Nu ska ja ta o hoppa in i duschen, fick sova till 10 idag.

• Marayah

Saknar er brudar. ;)

• Marayah

Fru T: Hoppas att illamåendet blir bättrew av tabletterna...
    Guardian Angel: Såg "fimsnutten" på corren tv.. Hur fint som helst.
    Skorpan: Så söt lilla Elin. Duktig flicka..

Har äntligen klommit tillbaka till mamma och pappa.. Så nu kan ja sitta vid data istället för att läsa o skriva från mobilen... Men även fast att ja hängde på  o läste va ni skrev igår så hade ja MASSOR att läsa igen idag. De e bra att ni håller igång brudar..

Nu ska ja hjälpa mamma med att skala potatis till kalaset på lördag. Imorron ska vi shoppa MASSOR. Kommer bli stressiga dagar det här. Hoppas att ni har det bra iaf!!!

• Marayah

Tyvärr så har ja ingen bot på detta. Har en kille som skrattar mot alla och e gladast i världen.

morrontrött skrev 2008-10-22 22:08:51 följande:
    nån som har tips på hur man kan få en 4-månaders bebis att bli mindre "mammig"? folk får knappt titta på henne så blir hon ledsen och gråter... storasyster går det bra med, och med pappa går det bättre och bättre. känner inte igen det här med min stora tjej...
  • Marayah

Värst vad ni skriver. ;) själv är man snart i bollnäs och ska handla inför mammas kalas. Ikväll ska jag till min faster och hitta på något bus som mamma ska få på kalaset. Är det någon som har något förslag på tokiga saker? Välkomna ni nya! Fru T: skönt att du börjat bli lite bättre nu. Kom ihåg att vi inte får diskutera köp och sälj enligt fl.s regler. ;)

• Marayah

Malin: knip tills jag kommer hem. ;) är ju inte många dagar kvar. :-P saknar ju sötnosen alma här. ;) va roliga dom är barnen. Filip och marko sitter bak tillsammans, filip var lite grinig nyss. Men marko pratad och skrattade med han så nu är han på bra humör igen. Nu ska vi in på albert och herbert affären.

Svar på tråden VI från Linköping