Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

Familjetrollet: Grattis till stortjejjen som fyller år idag.

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Vi med bor i skägget och har VÄRDLENS BÄSTA grannar.. Ja kan inte klaga på tillvaron, men ja har juh inte sett andra delar av stan mer än när man hälsat på hos folk.

JePaLuLi skrev 2008-10-04 20:58:15 följande:
    Vi bor i Skäggetorp. Nästan vid kyrkan om du vet vart den är. Sörgårdsgatan. Just där vi bor verkar det vara jättelugnt iaf. Har hört så mycket skit, men det är massa trevliga abrnfamiljer här
  • Marayah

Verkar som ni haft en trevlig dag idag alla... Vi med har haft det trevligt.. Blev bjuden på mat hos svärmora.. Har haft en heldag i Åtvidaberg..

Guardian Angel: Stackars Peter.. Hoppas att han kryar på sig..

• Marayah

Jag ska ta en sväng upp till Malin idag.. Liam ville så gärna leka med Marko idag. Sen ska vi på bvc kl 13.30 på föräldra träff. Skojj... Du kan juh alltid komma till Malin en sväng om du vill..

Skorpan08 skrev 2008-10-06 09:16:40 följande:
    Hallå i tråden!Är det någon som ska till tornby idag och vill ta en fika. Jag tänkte åka till skopunkten och kika lite.
  • Marayah

Hur stora får djuren vara?? Har några olika som du kan få om du vill?? Dom e näst in till oanvända med. Ligger i en påse på vinden..

cocacarro skrev 2008-10-06 12:54:33 följande:
    Hej på er!Ny vecka nu och den börjar med en lugn måndag. Har läst en bok till en grupprocess imorrn så nu har jag inte mycket mer att göra för dagen. Ska gå och hämta barnen på dagis när de sovit klart så ska vi gå och leka med en kompis Mammatill4a: Hoppas bebisen tittar ut snart Maria84: Duktig du är Har tänkt tanken att göra äppelmos många gånger men det blir aldrig av.Förresten, nån som vet var man kan köpa bondgårdsdjur som inte kostar 40 kronor stycket? Har kollat i några affärer och hittar inga billigare, tycker det borde finnas. Blir ju rätt dyrt annars om man ska få ihop en bondgård. Hade tänkt att ha det till sonens julkalender.
  • Marayah

Morron... Här är de lugnt. Ska göra stora killen iordning för dagis. Sen får vi se vad de blir. Blev ändrade planer. Skulle följt med Malin till bm idag, men hon hade vart vaken sen 5 med SD, onda var dom med skrev hon så hon skulle försöka ta sig till bm lite snabbt för att kunna komma hem o sova sen innan barnen ska hämtas. Så ja HOPPAS för hennes skull att något är på gång nu.

Skorpan08 skrev 2008-10-07 08:06:45 följande:
    Godmorgon!Hoppas alla har det bra!Vad händer hos er idag?Jag skulle ha gått på mamma-baby gympa men får nog hoppa över det idag.Men blir det fint väder kanman ju alltid gå ut och gå.
  • Marayah

Fy så trist för han. Hur mår han idag???

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-06 22:38:24 följande:
    Nu är vi hemma efter en hel dag i Norrköping hos mamma..åkte tidigt imorse o kom hem nu, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med hemfärden. Leo fick hög feber på efterbonmiddagen hemma hos mamma så han däckade o var jättetrött o sov ett bra tag, så jag ville inte ta tåget hem med både barnvagn o en Leo som knappt orkade gå själv, så sambon fick komma o hämta oss med bilen..Var lite läskigt hur fort feber kan komma, vi var ute hela förmiddagen o lekte o han mådde jättebra o var pigg, sen helt plötsligt klagade han över att han hade ont i benen o var trött, nästa sekund låg han däckad i sängen o hade 39 graders feber, stackarn Nu ska vi sova, är såå trött!
  • Marayah

Varför inte, skulle vara skojj o se hur ni bor juh.

Skorpan08 skrev 2008-10-07 08:13:08 följande:
    Vad spännande! Hälsa henne så mycket om du pratar med henne.Du kanske vill komma hit idag istället?
  • Marayah

Ja har juh tre platser kvar i min bil om nån e sugen?? Nu ska ja göra mej klar, lämnar Marko på dagis kl 9. Så ja kollar av här sen om nån e intresserad.

• Marayah

Tack detsamma. Var juh syper mysigt hos er. O Elin e sååå söt... Var mycket bättre att ta vägen mot verken juh. Får ja lägga ut nån bild på Filip och Elin på min sida???

Skorpan08 skrev 2008-10-07 12:50:24 följande:
    Marayah: Tack för en trevlig fm! Måste vi göra om.
Svar på tråden VI från Linköping