VI från Linköping
Familjetrollet: Grattis till stortjejjen som fyller år idag. ![]()
Familjetrollet: Grattis till stortjejjen som fyller år idag. ![]()
Vi med bor i skägget och har VÄRDLENS BÄSTA grannar..
Ja kan inte klaga på tillvaron, men ja har juh inte sett andra delar av stan mer än när man hälsat på hos folk. ![]()
Verkar som ni haft en trevlig dag idag alla... Vi med har haft det trevligt.. Blev bjuden på mat hos svärmora..
Har haft en heldag i Åtvidaberg..
Guardian Angel: Stackars Peter..
Hoppas att han kryar på sig..
Jag ska ta en sväng upp till Malin idag.. Liam ville så gärna leka med Marko idag.
Sen ska vi på bvc kl 13.30 på föräldra träff. Skojj... Du kan juh alltid komma till Malin en sväng om du vill.. ![]()
Hur stora får djuren vara?? Har några olika som du kan få om du vill?? Dom e näst in till oanvända med. Ligger i en påse på vinden.. ![]()
Morron... Här är de lugnt. Ska göra stora killen iordning för dagis. Sen får vi se vad de blir. Blev ändrade planer. Skulle följt med Malin till bm idag, men hon hade vart vaken sen 5 med SD, onda var dom med skrev hon så hon skulle försöka ta sig till bm lite snabbt för att kunna komma hem o sova sen innan barnen ska hämtas. Så ja HOPPAS för hennes skull att något är på gång nu. ![]()
Fy så trist för han. Hur mår han idag???
Varför inte, skulle vara skojj o se hur ni bor juh. ![]()
Ja har juh tre platser kvar i min bil om nån e sugen??
Nu ska ja göra mej klar, lämnar Marko på dagis kl 9. Så ja kollar av här sen om nån e intresserad. ![]()
Tack detsamma. Var juh syper mysigt hos er. O Elin e sååå söt... Var mycket bättre att ta vägen mot verken juh.
Får ja lägga ut nån bild på Filip och Elin på min sida???