Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

Vilken tid var de?

Mammatill4a skrev 2008-08-29 19:59:11 följande:
    familjetrollet: det där natureservatet jag pratade om på fm ligger i trädgårdsföreningen så blir allt att gå ditt på måndag och se om man se ronja rövardotter.. nån mer som ska gå på det??
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Puhh!!! Nu e de äntligen färdigt de som går att göra idag/natt. Vart juh sittandes med grannarna o spela kort till ca 23 så då blev de till o plocka o dona efter de. O envis som man e så slutar man inte i första taget innan de e klart-

• Marayah

Malin: Ja vi vill följa med till trädgårdsföreningen på måndag om vädret tillåter de.

Idag har vi vart till Åtvidaberg och grattat sambons syster son.. Åsså lämnade vi Filip med Farmor. Saknar min lille.. Men vi kännde att de var dags att göra något med Marko då han e helt hysterisk för han får lite uppmärksamhet nu för tide.. O för att Filip blir flaskmatad så funkar de juh bra o lämna bort honom, även att de tog emot hårt. Men ja vet att han e trygg. Farmor har juh faktiskt uppfostrat 9 barn så de e en barnlek för henne. Nej nu ska ja gå in til grannen igen och umgås. Ha en trevlig lördag kväll.. Ja ska försöka slappna av iaf.. Kramis!!

• Marayah

Malin: Har efterkoll hos bm imorrn kom ja på men tänkte att vi kunde komma direkt efter den..

• Marayah

Jag har en vän till som vill komma på partyt om de e ok??!!

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 18:09:14 följande:
    Idag har jag haft en jätteskön dag!! Skulle ha städat lite, men orkade bara inte! Men sambon städade allt istället, han skulle ha hjälpt till ändå, men nu tog han allt o jag har sovit nästan hela dagen!! SUPERSKÖNT!
  • Marayah

Gomorron solstrålar.
    Vad händer idag??
    Här ska man juh till Bm på efterkoll och sen till Malin.
    Nej nu ska ja ta o göra mej lite i ordning.
    Ha en bra dag!!!

• Marayah

Fika brudar!!!: Ja har en son som krökts idag så de e nog bäst att stanna hemma imorrn. Skit säger ja oxå!!!!! Missar ja trevligt sällskap. O ja som flyttade träffen idag Malin, men så e de jämt när de är nått. Sorry, men ja kan inte rå för de.

• Marayah

Värst va du fixar o trixar.

Familjetrollet skrev 2008-09-01 23:30:14 följande:
    jippi äntligen lyckades man ninja på tradera.oftast missar man sista sekunden.men nyss vann jag dessa söta bårde som ska sättas upp i lillans rumwww.tradera.com/auction/auction.aspx...
  • Marayah

Fredag e dagis stängt och vi ska på efterträffen.. Men kanske på em nånstans där de går att leka för barnen som tex valla???

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-02 17:20:05 följande:
    Tror inte det..var bara jag o mammatill4a som kunde det imorgon.Men vi kanske kan sätta ihop en fika på fredag om några kan då..
  • Marayah

kommer din sambo ta med båda barnen ut? E de ok om Filip följer med på partyt? Annars kommer ja ha en gubbe som kommer ringa stup i ett för han inte kommer ihg va som ska göras hemma. Räcka ut tungan

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-02 17:20:49 följande:
    Sen är ni ju några som ska hem till mig på lördag så vi träffas ju då om inte annat
Svar på tråden VI från Linköping