Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

Gomorron.. Denna morron började inte bra, som vanligt får man gapa på en 5åring som aldrig fattar va man säger. Börjar bli riktigt trött på o tjata nu. Verkar juh inte som att de blir bättre heller vare sig man ger förbud eller sätter upp regler... Idag väckte han lillebror som vanligt fast ja sagt till tusen gånger.. Såå typiskt. Igår sov inte Filip mycket på hela dagen, o blir de så idag med så blir de inte roligt då han inte fick sova klart sin morron sovning eftersom de e då han sover som bäst.. Så idag e ja ingen snäll mamma kan ja lova... Nej nu ska ja se om ja kan försöka komma i duschen... Hoppas er dag bärjade bättre än min iaf!!!

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah
    Busar med grannen Anna.. =D
    Denna dag har nu susat förbi.... Har min granne på besök o hon busar med Filip, se så glad man kan vara. Så skojj nu när man får leenden när man busar till de.
  • Marayah

Fest lät rätt skojj. Men känns lite tidigt att gå ut på krogen eller liknande än. Idag fick man börja med minipillren.

• Marayah

Välkommen...

Cacan skrev 2008-09-03 23:02:39 följande:
    hej! kul med en tråd med LKPG bor.. hänger på om det går bra! ni har säkert hållt kontkakten ett tag!??är en tjej på 26 år med dottern Emilia på snart 11 mån.r fortf mammaledig o tänker vara det ett år till..Ngn som är sugen på att börja på mammaträning utomhus ?kolla gärna denna sida:carinsmassageofriskvard.5min.sesprid gärna hemsidan o tipset om träning till era vänner o bekanta!
  • Marayah

Vi har juh en duo logic stol till Filip och den funkar fint. Man kan Bära den och rulla den på hjul. O den kommer han kunna sitta i tills han tar över Markos bältesstol För när han väger 9 kilo sa ska man sätta dit  ett nackstöd och så kan man använda den upp till 25 kilo.

• Marayah
    Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:

Leos och Vincents mamma (Becka)
    Marayah (eventuellt nykter Räcka ut tungan, ammar nattetid än så länge!)
  • Marayah

Här har du Maria 26 år som bor i skäggetorp. Har sönerna Marko 5 snart och Filip två månader....

Cacan skrev 2008-09-04 16:49:21 följande:
    Passet räknar jag med att de kommer utökas framöver så planer på att fortsätta efter nyår: Självklart!!Vore kul o ni bara ville skriva lite kort om er ålder o bor m.m. så jag har lite hum om er!! hur mga är ni som håller till i denna tråd?
  • Marayah
    cocacarro skrev 2008-09-04 19:37:13 följande:
    Hej på er! Vet inte om ni minns men jag var inne i eran tråd i våras och ville ha tips om bostadsområden i Linköping. Nu har vi iaf flyttat hit och kommit i gång med vardagen så vore kul att lära känna lite nytt folk
    Känner med igen namnet. Välkommen.
  • Marayah

Puhh!! Nu har de lagt sig lite.. Men nu väntar disken istället. Har haft födelsedagsgäster här. Sambon fyllde juh år idag. Imorron är träffen ja har väntat på.. Ska bli så roligt o se bebisarna till dom som man såg magarna på när vi gick på "föräldrautbildningen". Natti natti alla...

• Marayah

Malin: Ja tar mer än gärna hand om mitt lilla charmtroll till Alma.. Såå söt e hon juh..

Just nu sitter man nere i Jönköping hos en tjej. Var en rolig reda ner. Hehe. Stannade för att ta lite luft på ett ställe o då klämmer Marko fingret i dörren och grinar sig hela vägen till Jönköping. Filip han bajjade på sig på slutet så han börja grina han med på slutet. Men de löste sig trots allt med allt. Nu ska ja hjälpa till med att laga lasagne. MUMMMA!!! Ha en ttrevlig fredag...

Svar på tråden VI från Linköping