Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

VI från Linköping

Filip låg i säte när ja var till bm sista gången i v. 36 och då beställde hon en tid för vändning. Vändningen gick kanon, känndes inte alls så jobbigt.. Men din bebis har juh tid på sig att vända sig om den inte ännu fixerat sig, men de borde väl vara lite tidigt.. Så ja tror att du kan vara lugn..

JePaLuLi skrev 2008-09-06 09:20:34 följande:
    Vi var till Selbing igår och tittade på lillebror. Det var jättemysigt och vi fick många fina bilder. Men jag har en liten fråga. Han ligger i säte, är det nån som har erfarenhet av det? Hur vanligt är det att de lägger sig rätt senare? Han har ju ett tag kvar iaf som tur är Sen undrar jag om det är någon som har nåt bra tips på en skötväska till syskonvagn?Jag skulle gärna gå på mammagympa, men det får bli efter att skrutt kommit ut!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Jo ja tror de.. En i vår föräldragrupp var med in för vändninsförsök men där lyckades de inte så dom fick plnerat snitt.. Så de e nog lite olika..

JePaLuLi skrev 2008-09-06 11:54:32 följande:
    Ja exakt, det finns ju gott om tid för den lille busen att lägga sig rätt. Men man funderar jus å mycket. Lucas låg med huvudet neråt vid den här tiden så jag har ju bara det att jämföra med. Men oftast lyckas väl vändningsförsöken?
  • Marayah

Ja de var duktigt de.. Själv har man inte gjort mycket.. Någon som har pojk/neutyrala bodys i strl 62-68 som dom vill bli av med alt sälja till mig????  

Skorpan08 skrev 2008-09-06 12:59:28 följande:
    Åh, vad jag känner mig duktig! Idag har jag bakat matbröd och kanelbullar. Sen har jag även dammsugit och tporkat alla golv!Nu ska jag ställa mig och laga till lite lunch åt min underbara familj!
  • Marayah

Jaaa, e super intresserad.. Har dåligt med bodysar och pyamaser med om du har några du vill bli av med.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 13:22:42 följande:
    Jag har massor med kläder i 62, pojkkläder 68 har Vincent nu ett tag till.Som du kan få köpa billigt.Har massor ute på tradera nu, men verkar inte bli så mycket sålt.
  • Marayah

Kanon... Skulle man kunna få receptet på kakan?? Den var juh kalas god. Räcka ut tungan Tack för trevligt sällskap med. Så roligt att ni kände varandra du o Therese.. 

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 17:49:35 följande:
    Jag har en del kläder på tradera som sagt o de går ut på fredag o söndag nästa vecka. Så blir de inte sålda så är de dina
  • Marayah

Ooot tack, då ska ja göra sån nån gång.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 19:24:43 följande:
    Ja, det var lite kul att jag känner henne. Eller känner o känner kanske man inte kan säga, vi har bara träffats en gång på fika Men världen är bra liten Här kommer länken till cheescaken till allihopawww.alltommat.se/recept
  • Marayah

Sambon e. Och min son.  

JePaLuLi skrev 2008-09-06 21:22:32 följande:
    Grattis LHC till segern i NT Nån mer som är hockeytok?
  • Marayah

Jahaa så nu e de min tur att bli krasslig då... Vaknade och frös som bara denn.. Tog två Alvedon så nu svettas ja nästan istället.. Åsså har vi denna förannade mens som tar kål på mej... Funderar på om de e minipillren som gjort denna rikliga blödning, eller om de e för att de e andra mens sen förlossningen. Fundersam Blir galen snart... Så nu har ja fått gnälla av mej lite med. Ska till o äta frukost nu när ja väl orkar vara uppe. Hoppas ni andra har de bra iaf.

• Marayah

Jo då de var kanon trevligt. Och Becka hade bakat en massa gott. 7 st plus hon som visade var vi tror ja.  Det ska vara ett party hos en vän till mej den 20:e denna månad tror ja de var hon bokade in. Så om du har möjlighet då att komma så fick ja bjuda med vänner..

Familjetrollet skrev 2008-09-07 21:38:10 följande:
    har nån hört av mammatillEKNS?hopas allt är bra med henne.synd att hon lämnade tråden.trevligt folk i tråden är alltid kul.hur var det på m&I partyt?kom det många?jag vill gärna följa med nästa gång
  • Marayah

Ja så kanske de var. Men kom gärna, de sa hon juh.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 08:25:52 följande:
    Jag följer gärna med till Therese när hon ska ha party Vill ju shoppa mera Men det var den 21:e va?
Svar på tråden VI från Linköping