• Anonym (sårad)

Killen glömde min födelsedag.

För någon vecka sedan fyllde jag år. Har träffat en kille ett tag nu 3 mån ungefär. Nämnde någon vecka innnan min födelsedag att jag fyllde år. Oj fyller du år nästa vecka liksom. Han har hela tiden sagt att han gillar att överraska andra, köpa presenter osv så jag hoppade ju att han skulle planera in något speciellt.Sedan så pratade jag om det några dgr innan. Vi bestämde att vi skulle ut på min födelsedag. trodde att det var därför liksom. Samma dag som vi skulle ut smsade han mig men gratulerade mig inte. Då smsade jag tillbaka och skrev lite skämtsamt att du glömde nog att gratulera mig. Då fick jag tillbaka. fyller du år idag? Förlåt. Jag bad honom hämta ett linne i en affär som jag lagt undan. Inga problem. Vi var ute och åt osv och det var mysigt. när jag sedan blev lämnad hemma på kvällen så sade han att jag inte behövde betala för linnet. Men inget annat grattis på födelsedagen.visst jättegulligt. Men dagen efter var jag jätteledsen och kände att han inte hade ansträngt sig för mig. smsade och frågade om vi inte kunde träffas och prata. men det gick inte för att han skulle träffa några kompisar osv. förklarade att jag var ledsen, men skrev inte för vilken orsak. han har inte hört av sig på hela helgen och jag har varit besviken och ledsen för detta. kanske övereagerade jag för min födelsedag, men kunde han inte hört av sig eller frågat hur det var med mig?Har inte hört av mig mer nu för är rädd att han skall tycka att jag är jobbig och börja dra sig undan istället. Vi skall träffas imorgon och vet inte riktigt vad jag skall säga. Kanske överreagerade jag bara? Hur hade ni reagerat?

• Svar på tråden Killen glömde min födelsedag.
  • Anonym

Vem betalade för middagen? Du fick ju linnet av honom, då fick du ju en present.

• Anonym (f)

Först berättade du massor gånger att du fyllde år och sen ville du prata ut.

Jag hade dragit mig ur.

Grattar inte folk som ber om det.

Att prata ut när man träffats i 3 månader är no no no!

• Anonym

varför ska man inte prata ut när man varit tillsammans tre månader????????

• Anonym (f)
    Anonym skrev 2008-08-24 17:28:11 följande:
    varför ska man inte prata ut när man varit tillsammans tre månader????????
    De är ju inte ens tillsammans. De träffas.
  • Anonym

Det var dte löjligaste jag har hört. Klart man är tillsammans efter tre månader.

• Anonym

Anonym skrev 2008-08-24 18:08:06 följande:

Det var dte löjligaste jag har hört. Klart man är tillsammans efter tre månader.
    Varför är det klart att man är det? Tre månader är ingenting. Jag sa inte att jag var tillsammans med min man efter tre månader. Vi träffades!
  • Fru hemlig
    Anonym skrev 2008-08-24 18:09:49 följande:
    Anonym skrev 2008-08-24 18:08:06 följande:
    Varför är det klart att man är det? Tre månader är ingenting. Jag sa inte att jag var tillsammans med min man efter tre månader. Vi träffades!
    Men det är väl så klart olika från relation till relation. En del är ihop efter en vecka andra först efter ett år. Det finns inga regler.
  • Anonym

Ja men du vet inte hur de är. Jag räknar med att jag är tillsammans med en kille när vi har kysst varandra. Då får han inte springa runder med andra tjejer.

• ReRant

Har man dejtats i ett par månader ska man väl inte förvänta sig underverk på födelsedagen.

Men det var inte det jar reagerade över, utan att du tar sådant över SMS med killen istället för att ringa honom. Pratar folk inte med varandra nu för tiden??

• Anonym

Tyvärr är det många som tar saker på sms. Men han borde vilja träffas när hon säger att hon vill för att hon är ledsen.

Svar på tråden Killen glömde min födelsedag.