Magkatarr hos hund
Finns det någon hundägare som fått den diagnosen på sin hund? Snälla skriv och berätta isåfall!
Finns det någon hundägare som fått den diagnosen på sin hund? Snälla skriv och berätta isåfall!
Det låter helt ok du får gärna inboxa mig om du vill prata ostört
Men va tråkigt att hon inte vill äta, ja det är knöligt med att dom inte får äta nåt annat känns hemskt att sätta munkorg ute men va gör man??
Vår fick oxå diare men har inte bajsat nåt sen i morse och nu har han fått kortison så jag hoppas han är bra i morgon!!!!
Jo annars är han pigg lite trött nu på kvällen det regnar och är trist men annars har han vart ute i trädgården och varit igång hela dagen.
Har du frågat vet varför hon inte vill äta?
Ok va trisst hoppas det blir bättre när hon piggnar till Fy fasen att va svullen och dan inge kul....
Näe håller med våran fes oxå och dom STANK ;-(
Men va skönt att hon åt
Hur har natten varit??
Hej!!!!!!!!
Natten har varit lugn, hon har iallafall inte väckt mig!
Vart lite fundersam för när jag var ute kl 19 så kissade hon och när jag gick ut kl 23 gjorde hon inget, och vi gick och gick och gick... Men hon behövde väl helt enkelt inte...
var säker på att hon skulle behöva ut i natt men hon höll sig.
hon verkar pigg och glad, springer runt med ben och bollar, men hon bara putter på maten. Men jag åker iväg på hundkursen och ser hur hon verkar, sen kanske det smakar bättre med mat efter lite träning och frisk luft?!
Det är väl inte alla hundar som kanske tycker om att äta på morgonen så ändå eller?!
Hur har ni haft det?!?!
Näe det måste väll vara induviduellt även hos dom med frukost vanor
Men va skönt att hon piggnat till, jo då här verkar allt vara ok inget "bajs" än så peppar peppar men vi får väll se efter denna kortison kur hur det går men så länge han är pigg funkar det. Hoppas det går bra på träningen!!