Magkatarr hos hund
Finns det någon hundägare som fått den diagnosen på sin hund? Snälla skriv och berätta isåfall!
Finns det någon hundägare som fått den diagnosen på sin hund? Snälla skriv och berätta isåfall!
God morgon!
I natt halv fyra var det dags igen fast hon spydde bara en gång, iallafall!
Läste på bipacksedeln och tabletterna ger full verkan efter 3-5 dagar och idag är femte dagen. Om man inte blivit bra efter 14 dagar skall man kontakta vet/läkare.
Dom har tagit blodprov och vävnadsprov som vi skulle få reda på efter 14 dar.
Dom proven "konstaterar" nog magkatarren, om jag uppfattade det som isåfall.
Är lugn för det fanns ju inga tumörer, så det är ju inga sådarna hemska vävnadsprov dom tagit iallafall!
Hon är "oförskämt" pigg emellanåt iallafall, igår kväll sprang hon omkring med alla ben och bollar och var allmänt sprallig!
Även nu på morgonen!
Det känns ju bra, tänk om hon bara hade velat sova...
Tack för du frågar förresten!
Hej
Men va skönt att "allmän" tillståndet är ok.
Skönt att hon bara spydde en gång, Hur har det gått vill hon äta nåt nu??
Nja, det är dåligt med det..man får liksom "leka och busa" i henne det, hon äter inte om man bara lägger det i skålen..
Men jösses, vad hon fiser! urk...
Hej.
Skönt att hon är pigg för det mesta, det är viktigt.
Kom det mat när hon spydde eller va det bara galla??
Brukar hon vara svår med maten, eller är det bara detta fodret hon inte verkar gilla?
Vi gick en promenad runt sjön, och hon hade inte bråttom att göra men när hon gjorde så vart det diaree igen...
Hon har väl aldrig egentligen vart superintresserad av mat, så det är svårt att säga, men jag tycker nog ändå att hon äter i/d bäst!
Men hon har ju varit dålig länge, så hon är väl emot det mesta just nu!
Men återigen, ruskigt sprallig och glad ute!
I morse fick hon leka lite över sina agilty hinder lite!
Hon bara studsade runt!
Hade med torrfodret ut som belöning, och då åt hon direkt.
Dricker bra iallafall.
Spydde en gång i natt och det var mat, dock inte så mycket.Hon hoppade upp i min säng och la sig och sov direkt medan jag fick ligga på golvet och torka spyor...
Hon kände väl att det räckte med en gång...annars e hon orolig en stund efteråt.
Åh, det var ju en ide!!
avaktar några dagar till och ser vilket håll det går åt!
NEJ...vad säger du!?
Och så är du så snäll och frågar om min Daisy, när ni har det så mycket värre själva.....
Hej.
Hur går det med vovven? Blir det nåt bättre?