Inlägg från: Helgona |Visa alla inlägg
  • Helgona

Vi som älskar julen!

Zondra skrev 2008-10-15 18:27:56 följande:
    [citat]Någon av er som vet vart man kan köpa  en sådär julkalender med plats för små klappar fram till julafton paketkalender.com/Här är ett förslag som jag hittade när jag sökte på paketkalender. Finns säker mer att hitta )
    Tack

Detta löste mitt akuta problem med adventskalender som håller för liiite större paket! Tjo
    CARPE DIEM
  • Helgona

haha kompisarnas grannar har advetntsljusstaken tänd året runt ;) Har en fråga ang förvaring... Jag har 5 barn vi räknar m att alla barn får 10 paket var, sedan kompisr, mormor osv så vi köper ca 75 julklappar i år.. Men VAR förvarar man 75 juklappar INNAN jul...för man måste ju börja köpa snart!

CARPE DIEM
  • Helgona

hahaha jag ska dit den 31a o jag räknar med att det är jag o en miljon andra!

O JA!!! det finns massor! Allt du tänkt dig att köpa någon annanstanns kan du köpa där billigare!

CARPE DIEM
  • Helgona
    Zondra skrev 2008-10-16 10:08:11 följande:
    Jag åkte till Gekås häromdagen men vände när jag kom dit. Det var kö ända bort till pressbyrån, slingrade sig igenom de där labyrinterna av gångar i den lilla parken och hela vägen bort till parkeringen igen...och det spöregnade!Nä...det vara bara att vända Får göra ett nytt försök snart igen, frågan är bara när....dagarna strax innan barnbidrag och löning kanske`? Om det där ens har nån betydelse....Jag var ju där några veckor tidigare (skulle mest bara byta en jacka denna gången så det var inte så viktigt ändå), och då ¨åkte jag efter kl. 5 på kvällen och då gick det mycket bättre, fastän jag fick stå i kö i en halvtimme när jag skulle ut.
    Vilken tid? På morgonen ?
    CARPE DIEM
  • Helgona
    Speed89 skrev 2008-10-16 10:56:02 följande:
    Vilka tidningar med tips och så om julen finns??Vad tycker ni om Amelia Höst vet att de inte hör hit igentligen???
    Amelia höst tyckte jag var lite tråkig, Amelia jul brukar vara bättre ...
    CARPE DIEM
  • Helgona
    Terez skrev 2008-10-16 11:24:04 följande:
    nån som har ett bra o lätt recept på knäck?Vart ju sugen med nu Leilar supergoda smörkola har jag även i tankarna. Kanske att jag gör lite sån med om jag ändå är i farten
    recept?
    CARPE DIEM
Svar på tråden Vi som älskar julen!