Inlägg från: bripoint |Visa alla inlägg
  • bripoint

Vi som älskar julen!

jag är jultokig...kolla in mina tomtar i galleri. Yes nu är det inte långt kvar till julafton :))

• bripoint
    me and my eskimo skrev 2008-10-02 22:22:12 följande:
    Hej alla julälskare!Har en fråga till er alla- Är det någon som vet vart man kan handla fina julsaker på nätet förutom ellos, jotex, haléns, josefssons mm!Tack på förhand!MVH: Hanna
    Tradera har en hel del julsaker
  • bripoint

Man kan ju ha plastgran inne (svärmor här har allergi) och en riktig ute.
    Idag kollade jag kulprylar på Tradera...alla i familjen i kör -Ja DET är ju något vi VERKLIGEN behöver...pust...suck...(himlar med ögonen)

*he he he*

• bripoint

min man hade stjärna i sitt hem och jag spira...så vi skaffade en julängel...för julfridens skull Ha ha ha...

• bripoint
    Marie med två barn skrev 2008-10-04 12:20:36 följande:
    Vad fin! Skulle passa perfekt hemma hos mig, fast inte till det priset.
    japp...priset är det som ej passa mig heller...eller min man i alla fall ;)
  • bripoint

Visst blir man lätt hysterisk och upprörd om inte alla familjen vill bära sin tomteluva på julafton...vadå kliar och blir varmt (med hundratals tända stearinljus)
    Lite får man väl bjuda till...det är ju faktiskt bara jul en gång om året!  *ler*

• bripoint
    Carola J skrev 2008-10-04 12:53:56 följande:
    Här är det en plastgran som gäller, lite synd men eftersom vi firar jul hemma hos min mamma varje år så får vi lite av varje då de har en riktig gran.I år blir det nog ett riktigt test då vi har skaffat två katter, hoppas de inte klättrar i granen
    Vi hade en hel kull kattungar en jul...vi fick binda fast granen i väggen. *skratt*
  • bripoint
    Tina med ängeln Christoffer skrev 2008-10-04 15:05:39 följande:
    bripoint:Vad fint med en julängel. Var har du köpt den. För oss hade det ju varit lite fint symboliskt med en liten julängel. Nu har vi bara en tråkig stjärna. Jag har aldrig varit så förtjust i den, men den är ju bättre än inget alls.
    Tror julängel finns mycket i England men ej säker. vi köpte vår ängel på en vanlig butik...typ ica maxi eller något om jag minns rätt.
    Men sök på nätet...finns säkert att få tag i...och ändå finare än vår kanske.
    Lycka till
Svar på tråden Vi som älskar julen!