Inlägg från: bripoint |Visa alla inlägg
  • bripoint

Vi som älskar julen!

Vad har ni för väder idag? Här är det hemskt! Ledsen Det är jätte mörkt, blött och blåser som attan. Känns inget Jul alls när jag tittar ut.

• bripoint
    Pumpalot skrev 2008-11-10 10:12:10 följande:
    Hemskt väder här också, och jag som tänkt ta en ganska lång prommis till trädgårdscenter idag och titta om dom fått något julpynt *sucka*Jaja, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...
    när jag var ut innan var det i alla fall inte särskilt kallt...alltid någon tröst. På med gummistövlar och våtdräkten sen är det bara att vada iväg ;)
  • bripoint
    Carolaj83 skrev 2008-11-10 10:26:27 följande:
    imorgon har jag 24 dagar till bf då ska här öppnas lucka nr 1 i min choklad kalender
    vilken kanonidé Skrattande 
  • bripoint
    Helgona skrev 2008-11-10 10:45:15 följande:
    Åh...jag vill med ha en öppen spis till jul. SÄLLA, SNÄLLA TOMTEN Flört
  • bripoint
    Bonanza skrev 2008-11-10 10:44:40 följande:
    Men era fuskisar! Jag är en sån som går och svär över såna som er som sätter upp pyntet för tidigt.
    Hi hi hi...jag måste sätta upp lite tidigt...tar ju enorm tid att ställa alla Tomtarna på rad Flört
    svär inte på mig nu men jag startar nästa helg tror jag
  • bripoint

igår drack vår kille 15 år glögg och åt pappar kakor hos sin kompis. Du gillar ju inte glögg sa jag. Hans svar -Ja! Jag vet men det är ju sådant man lär sig med åldern...Förvånad He he he

• bripoint
    MiaLau skrev 2008-11-10 10:50:03 följande:
    Svar på #2838
    Han hjälper till... utan pistolhot faktiskt Skrattande
  • bripoint
    Bonanza skrev 2008-11-12 13:47:30 följande:
    En observation: de som börjar pynta tidigt, de pyntar ofta med mycket tomtar, mycket rött och inte så enhetligt men väldigt kärleksfullt med saker som de har minnen till och som följer med år efter år. Mycket mönster och elektriska ljus.De som pyntar längre fram pyntar oftare med naturmaterial, vitt och rött och få färger och följer sin inredningsstil i övrigt. Dessa är också mer intresserade av heminredning generellt.Har jag fel? Det är bara snabbt utifrån vad jag har sett från bilder och så. Och inget är bättre än det andra!
    stämmer på mig...tidigt
  • bripoint

24 NOV!!! En månad kvar nu  Nu går startskottet här...men vi har haft lite förberedelser för oss det senaste. Ja! Nu börjar vi julstöket på riktigt här. Och som på beställning är det vitt VITT VITT ute. (snökaos) VAD HÄRLIGT Skrattande  Det blev ett nytt julkort också igår. Från en snäll och go vän. Beställde 20 av förra och tog 20 av detta också.
    http://www.familjeliv.se/hem/bripoint/gallery/php1cxpv7.jpg

Kram på er alla Tomtegummor och Tomtenissar

• bripoint
    Tänkte sätta text på en tröja....
    JAG ÄR JULIDIOT OCH JAG ÄR OCKSÅ ENORMT STOLT ÖVER ATT VARA DET
    Flört
  • bripoint

Åhhh....allting är vitt vitt vitt  Nu har vi släpat fram 4 pappkassar med julklappar och inslagningspapper, snöre, etiketter, mm mm.

• bripoint

I helgen blir det ljusfest här...och som alla år blir det väl lite irriterat med "gubben" när ljulgransbelysningen ska trassals ut till adventsgranen Förvånad Men guuud!
    Granen! Den har vi ju inte ordnat ännu. *skratt*

Nu börjar stressen komma...känner ni?
    Ho ho ho...som Tomten skulle sagt Flört

• bripoint
    Mammajessi skrev 2008-11-24 13:31:47 följande:
    hahaha, nu öser det ner igen.... helt otroligt..Vi som redan fick 2-3 m i natt
    2 - 3 m Förvånad
Svar på tråden Vi som älskar julen!