Inlägg från: Emilia82 |Visa alla inlägg
  • Emilia82

Vi som älskar julen!

kikar in från Åland,ser att ni diskuterar östesjön så ska läsa mer i tråden imorgon,härligt med juL!

• Emilia82

när det snöade idag så sa mellandottern att "Jaaa nu kan vi baka pepparkakor!":) jag har kanske sagt att det bakar man på vintern när det snöar och tomten ska komma osv=)

• Emilia82

apropå flickrum,vet ej va jag ska köpa dit...har vita med fjärilar nu.kan visa bild senare...

• Emilia82

jag fyller ju år på söndag,vet ej hur jag ska dekorera tårtan ännu...........tips=)? kanske jul tema=)?

• Emilia82

mamasnest:vet ej om du fråga mej också men svarar iaf: blir nog jordgubbstårtor med grädde...sockerkaksbotten....sen vet jag ej om jag garnerar (eller vad det heter) med grädde och någe rosor eller blommor....eller granar

• Emilia82

mammasnest:har du receptet att skicka=)?
    idag har jag köpt/beställt ljus som doftar kanel/lagerbär och nektarin/ingefära tror jag det blev=) juldoft iaf=)

tips på var jag kan köpa fina julgardiner?

nu ska jag laga kvällsmat och varva ner i soffan...ha en fin kväll!

• Emilia82

härliga bilder! ska på 'julshopping' någon dag...vet ej om vi ska köpa plastgran så man slipper barren som stannar till midsommar=) och julgardiner,men var...........?
    ska kanske till norrtälje på luciadagen,om butikerna har öppet??
    julshoppa lite där..........

• Emilia82

carolaj:här stormar det med......ujuj tjuter runt knutarna,en sån natt jag sku vilja ha alla döttrar i sängen och mysa och ha varmt och gosigt:)

Svar på tråden Vi som älskar julen!