Vi som älskar julen!
*knäpp* i vanliga fall är det skönt att ej hela familjen trängs i samma säng men när det viner och tjuter och är kaltl tycke rjag det är ok::)
*knäpp* i vanliga fall är det skönt att ej hela familjen trängs i samma säng men när det viner och tjuter och är kaltl tycke rjag det är ok::)
sov gott!:)
lugnåsbo...någe mörkrött sku kanske va fint...med hjärtan tex?=)
åh det ha snöat massor inatt!!! ska lägga in en bild senare!
nu har jag hängt upp julstjärnor,plockat fram elljusstakarna... och lite juldukar+städar flickornas rum=)
mamasnest: *sjunger med* "nu åker kälkarna/pulkorna fram!"
mamasnest vi har 3 vill ni låna
bripoint:fint julkort!
vi ska baka pepparkakor i helgen som kommer tror jag! och hus...
nu ska vi ut i snön!
mamasnest: hehe ok vi har ju ej haft barn i 'åkaslutpulkor' ännu:) eller bonustösen fyller ju nio så hon har ju åkt några år,men hon är ju inte här så mycket att hon hinner slita slut på dem trots att hon har vänner med och åker
är det bara jag som ej riktigt gillar knäck:)?
vad äter ni på julafton? kanske man får nya tips:)
lillpuckot:struvor äter man väl typ första maj/valborg typ??:)
grymt sa grisen: kanske väderstation blir årets julklapp,sambon sa någe om en sådan för ett tag sen:)
Här är det ju lillajul på lördag,så har börjat pynta lite,ska fira med dem som reser bort och ej är hos oss på julafton...och på lördag är det lillajulmarknad också,men tyvärr så jobbar sambon,jag får väl själv släpa på 3 leriga(brukar ej va snö då ) busungar
idag är snön blöt,suck jag som hade hoppats på en vit lillajulsmarknad m.m. i helgen
mamasnest: åj jag måste ocskå fixa kalendrarna,ska köpa godis och någe småsaker...
åh sku det stå=)
mamasnest:du har att pyssla med då minstingen får väl typ majsbågar i sin här
eller någe djur kanske...måste fundera lite=) förslag mottages gärna till en 1åring en 2 åring och en 9åring=)
hmmm någon som hinner fixa ny tråd i julstöket... inte jag sk aut och åka mer pulka nu