Vi som älskar julen!
ohh jag hoppar in här, orkar inte läsa hela tråden så jag börjar härifrån
Någon som har koll på när NK´s julavdelning öppnar? Har för mig att det var ngn gång nu i slutet av oktober..
ohh jag hoppar in här, orkar inte läsa hela tråden så jag börjar härifrån
Någon som har koll på när NK´s julavdelning öppnar? Har för mig att det var ngn gång nu i slutet av oktober..
någon som har tips på bra sidor där man kan köpa julsaker? typ pynt, gardiner osv?
Oj vad billigt!
Jag såg något liknande i England förra julen och det var betydligt dyrare. Dom hade monterat det som en cirkel runt julgranen, så tåget åkte runt granen. så fint!
Undrar om man kan göra den där rälsen som en cirkel... då vill jag ha den!
det var så billigt att det är värt ett försökt iaf
Jag hann bli kär i det här tåget, innan jag såg priset *suck*
Önskar jag hade råd, tycker det är sagolikt fint...
disneyshopping.go.com/disney/store/Product_10002_10051_1233425_-1_59536__Collectibles-Limited-Edition-Mickey-Mouse-Train-Set-by-LGB
tror man brukar kunna köpa på panduro, där man själv sätter i ett foto..
jag beställde den lilla tåget nu och hoppas det går att montera runt granen, det var så himla charmigt när jag såg det i england.
toalett-mattorna var gräsliga tycker jag, men smaken är ju som baken
Idag ska jag på NKs julavdelning som öppnade för några dagar sen! Ska bli kul att se vad dom har, tror inte dom brukar ha en sån stor julavdelning vanligtvis, i så fall har jag missat den!
vill tipsa om helt underbara doftljus, som sprider julvärme i hela huset. Kolla www.yankeecandle.se/About.aspx
tips på underbara juldofter är; cinnamon & sugar och christmas cookie.
Finns massa andra dofter som jag ännu inte testat. Helt underbara, och alltid lika kul när gäster frågar vad det är som doftar så gott!
Blir en svart klänning för min del. Empire-skuren mammaklänning,ska ha bebis 5 feb, så kulan lär vara rejält stor.
Sen kommer jag ha på mig mina Pilgrim smycken jag fick av maken förra julen. Det var förra årets jul-modell. Röd och guldfärgade.
vart hittade du dom?