Inlägg från: Pumpalicious |Visa alla inlägg
  • Pumpalicious

Vi som älskar julen!

salt, så kan man ju göra, men de rosa blommorna kanske får flytta bort under julen...
    Jag är en ganska "stilren" person och har svårt när det blir trångt, därför jg egentligen vill ställa ner alla i källaren och glömma dom tills i februari ngn gång

• Pumpalicious

Menar du dom vita gardinerna så är det våra "året runt" gardiner, har haft dom i några år. Köpta på "home in harmony" i Sickla..

Terez skrev 2008-11-17 19:16:37 följande:
    åh så fina gardiner du har, vart har du köpt dem?har med börjat smyga upp lite pynt, men har ej bilder på det ännu. men fotar så fort jag har tillgång till camera igen
  • Pumpalicious

zyboo.com

Mamasnest skrev 2008-11-17 20:17:08 följande:
    Var hittar man de mysiga djungeldjuren?
  • Pumpalicious

vart kan jag hitta bruna julgranskulor?

• Pumpalicious

Hmm, vart ligger det?

Mammajessi skrev 2008-11-18 19:20:53 följande:
    ´Har sett på blomsterlandet.
  • Pumpalicious

hittade deras hemsida, finns ingen butik nära oss
    Någon annan som sett bruna/bronsfärgade kulor ngnstans?

Pumpalot skrev 2008-11-18 19:24:59 följande:
    Hmm, vart ligger det?
  • Pumpalicious

Vet inte hur jag ska göra adventsljusen iår, har ingen fin adventslåda. Förra året hade jag en vit porslinsbricka med fyra vita blockljus, som jag hade virat ståltråd och sötvatten pärlor runt. I brickan hade jag lagt grötris och röda porslinshjärtan. Jätte sött, men i år vill jag ha något nytt.

Någon som har tips på någon fin adventslåda, eller tips på hur man kan fixa en egen?

• Pumpalicious

nääe visste inte att den kommit ut än!

MiaLau skrev 2008-11-19 10:03:32 följande:
  • Pumpalicious

Ååh julvört till frukost - ungerbart!

• Pumpalicious

Åh vilka underbara bilder, så där fint vill jag också ha det!
    Vart har du köpt nummerhjärtanen? Vill också ha!!

epe skrev 2008-11-21 21:38:45 följande:
    Idag har jag gjort i ordning två pepparkaksdegar som ska stå över natten. Imorgon ska vi baka pepparkakor här några tjejkompisar till mig och deras barn. Vi har gjort det några år i rad och det är så mysigt, även om det är lite jobb så här dagen innan. Jag har också gjort en julskiva som vi ska lyssna på under tiden :)Iaf kunde jag inte hålla mig från att adventspynta idag :) jag som skulle göra det nästa helg.Det var lite mörkt för att fota, men några få bilder finns i bloggen.Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa!Kram Elin www.elin-elin.blogspot.com
  • Pumpalicious

vilken härlig blogg *lägger till i favoriter*
    Det ljuva livet skrev 2008-11-22 08:45:03 följande:

Hej! Tänkte kanske hänge med här om jag får .Årets första julpynt finns i min blogg. Och förra årets julgrejor finns i mitt galleri.
  • Pumpalicious

Någon som vet vart man kan köpa adventsljusstakar med hjärta nertill? Vet inte riktigt hur jag ska beskriva, Hemtex har vanliga men inte elektriska...

• Pumpalicious

har dom den även i år? Hur många ljus är det på den?
    Det ljuva livet skrev 2008-11-23 17:30:20 följande:

Coop har, jag köpte den förra året. Tror att det var 199kr den kostade.
  • Pumpalicious

VArt kan man hitta riktigt stora kanelstänger?

• Pumpalicious

Köpte lite pynt igår. En adventsljusstake från Hemtex. Julgranskulor. Utebelysning till balkongen och en ny adventsstjärna. Här kommer en bild på stjärnan, fastnade för den för att den inte har något "hål-mönster". Är väldigt stilren..

vardagsrums fönster med nya stora stjärnan

Svar på tråden Vi som älskar julen!