Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Vi som älskar julen!

asså..tjejer,,har ni sett .60 DAGAR KVAR TILL JULAFTON!..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    War skrev 2008-10-24 22:10:37 följande:
    Nämnde jag att jag bakar färskt bröd till frukost 2-3ggr per vecka ?Dessutom är jag "kåt glad och tacksam" när min hårt arbetande partner kommer hem.Hinner tyvärr inte med nån extra familj vännen !
    är du kille...? roligt med en kille i tråden här..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    War skrev 2008-10-24 22:18:07 följande:
    Japp, med tanke på att detta är en jultråd så kan jag ju erkänna att jag HAR KULOR I GRENEN.Älskar att pynta och greja inför större högtider, tror det ger barnen en känsla av trygghet och tradition.Har ett par pumpor som står och väntar här hemma för innan julen kommer så ska det firas HALLOWEEN.
    hahahaha..du är rolig du..

jag är oxå sådan med traditioner o högtider.Allt ska firas.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

idag var jag på Hemtex..håller på att ta upp julsakerna..dem hade julgardiner uppe o pläd,lykta osv...julgardinerna vr jättefina..köper man 2 st..får man 100kr rabatt.

jag ska nog i allafall köpa julstjärna som jag ska ställa i fönstret..fanns rött o vit.var lagom stor att ha 2 st i varje fönster...sådan med långt skaft..kostar 229kr för mig.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

är det inatt kl 02.00 man ställer tillbaka klockan el i morgon natt?

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

jag ska ut ikväll..betyder det en timme längre då..Skrattande..nä skämtosido..
    men vet att det hänt när jag var yngre.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Mammajessi skrev 2008-10-25 16:06:27 följande:
    Här är kalendern som ska hänga i köket över den vita gardinen.Sen är det paket som lyser men ser man ju inte på bilde...hhmm...Sen vägg dekorationen som ja fixade i dag i vardagsrummet.
    fina pkt...vad hittade du dem..?
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Mammajessi skrev 2008-10-25 16:08:43 följande:
    Köpte dem på rusta 3 pack för 29.90
    alltså sådana man viker ihop själv? glittret då?
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

tittade på Rustas hemsida,,många fina grejer.Såg paketen oxå där..ska nog ta en tur dit.

Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som älskar julen!