Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Vi som älskar julen!

Har ni sett vad fina grejer dem har på Åhlens..Men tycker det är för dyrt..hittade en fin julgransstjärna..kostade 200kr typ.

På BR leksaker har dem billig julklappsetiketter 12 kr för 36 st.Dessutom hade dem en fin stor julklappssäck jag ska köpa..bara 39.50 kr..billigt! hoppas bara att det inte är urusel kvalite så den går sönder..

gud vad gott med hemmagjord julskinka med senap el pepparrotsvisp på..Jhonnys senap ska det vara..

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Shoegirl skrev 2008-10-31 16:59:35 följande:
    Nej nej nej. Västerviks senap *gurglar* Så god!Jhonnys är en blek kopia i jämförelse.Det regnar fortfarande i Sthm... *går och lägger mig - eller gör pannkakor iaf*
    ska prova den detta år då..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Shoegirl skrev 2008-10-31 18:49:41 följande:
    Gör det! Den är ypperlig. Starkare än Jhonnys dock. Men god.
    den är oxå sötstark väl?..det är gott..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

här är det oxå bunabönor på julbordet..Vi har inte det när vi växte upp med mamma men sedan några år tillbaka firar vi alltid med äldsta systern och hon har alltid bruna bönor på julbordet..

vär uppväxta med lutfisk på julafton.Så för först träffas vi hos mamma kl 14..vi är 6 st med sonen och äter lutfisk..sedan åker vi till systern efter kalleanka..där blir det stort julbord..och systerna och hennes pappa är det enda som äter lutfisk där..så hon gör bara till dem.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Mammajessi skrev 2008-11-02 12:20:51 följande:
    ok
    vad har du hittat dem fina stjärnorna på fit fönstrerna-..

letar efter ett par röda sådana...har bara hittat för 349 kr st..lite snål för det..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

idag har jag gått o tänkt på vad jag ska ha på mig på julaftonSkrattande

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Kims mamma skrev 2008-11-02 15:17:36 följande:
    jag sitter och funderar på det också just nu... vet inte alls vad jag ska ha på mig...
    svart klänning med röda smycken..tänkte jag nog..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Mammajessi skrev 2008-11-02 18:45:20 följande:
    Hittade dem i täbycentrum... I  belysnings affären på nedre plan,,, kommer ej butikens namn. skit snygga, fanns svart, röd, vita.Pris 198kr st
    ok...
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Ekorrmamman skrev 2008-11-03 15:38:32 följande:
    Jagn köpte den faktiskt på en COOP-butik i Uppsala.Men annars kan jag verkligen rekommendera en specialtidning somm Allers(!) gett ut specialnummer som heter någonting med Jul. Alltså det är verkligen ett specialnummer som bara handlar om julen. det saknar helt de vanliga artiklarna (Fråga doktorn, bilderna på allas barn.barn etc) Jag köper aldrig Allers annars.Det fanns MASSOR bra tips på pyssel som man kan göra. Riktigt fina pyssel som passar för vuxna att göra. KÖP DEN!!!
    ha jag med..

Tror att Amelia Jul är bättre..brukar oxå ha många recept oxå..
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som älskar julen!