Inlägg från: TereseA |Visa alla inlägg
  • TereseA

Vi som älskar julen!

TereseA skrev 2008-10-09 19:35:51 följande:
    något som är super gott är att ta en 0,5 el 1 liter glass och blanda i 1 msk kanel.sedan klicka över på en liten pepparkaka..
    vaniljglass..gammaldags är nog godast-
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Analoga skrev 2008-10-09 21:13:30 följande:
    NNuNuNunn                                                  Nu har jag klickat hem den här söta ljusstaken                                                             Tänker ha den som adventsljusstake.
    vad coolt..är det den vita ljusstaken från ellos? Den bilden hamnade högst upp till vänster på min skärm--inte i inlägget.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    Analoga skrev 2008-10-09 21:23:52 följande:
    Jaa, jag vet inte vad jag gjorde för tokigt. Har iaf fått det borttaget nu Ja, den är från Ellos. Tycker den är jättesöt och jättefräck samtidigt!
    ja ..ska nog med köpa e sådan..ser både gammaldags o modern ut.

ska kika på ellos igen..ska se om dem fått in nya grejer...jag vill ha dem röda stjärnor på fot som man ha i fönstret,men var slut när jag skulle köpa dem--passar kanon med nya jotex gardiner.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    DenDär skrev 2008-10-10 23:21:58 följande:
    Svar på #1057Vart på hemsidan hittar du julpyntet? Hittar inte
    letat oxå..hittar inte heller..
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

tror inte dem uppdaterat Ikea sidan riktigt..förra året vart det man första man såg när man gick in på sidan..

Ska kika in oxå där senare.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    tj0rvig skrev 2008-10-11 12:34:57 följande:
    Ikea har väl leksaksspisar? Jag har maken har pratat om att köra lite "klimatjul" och det blir nog sådana här till barnen i släkten:www.wwf.se/insamlingsportal/show.php 731...Dom vuxna kanske får det här istället:www.naturskyddsforeningen.se/bli-medlem/F ast en liten obligatorisk present blir det ju också naturligtvis... vad vore julen utan klappar?! Dags att boka tid med fotografen. Vi ger bort inramade familjeporträtt (fast dottern står ju i fokus så klart) och som tur är känner vi en fotograf som fixar fina spontana bilder utan studio-känsla!Till dottern letar jag efter en leksaksspis. Jag tycker Micki-spisen är tråkig (och sista versionen rent av ful). Vill ha något gediget i trä. Några tips?
    japp.
    Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

var inte så mycket på ikeas hemsida.Julgranskulorna var inte speciellt billiga.Enda som jag tycker var intressant var snörerna,servetter,diamant dropparna till granen och dem där små tomtarna man hänger i granen...plus endel av dem små sakerna man hänger i granen,dem som fanns i olika färger.Dem svart ocg guld tror jag det var.

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA

googlade fram julmagasinet.253 st ideer.recept osv..tar ju en halv dag att läsa..Skrattande

Akiim är mitt liv 071004
  • TereseA
    crasygirl skrev 2008-10-12 23:09:41 följande:
    Blev super glad när jag läste dettaLeilas festPremiär 29 oktober 21:00Leilas julPremiär 19 novemberJag älskar hennes recept
    oh..längtar..måste jag se.
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Vi som älskar julen!