Inlägg från: Little |Visa alla inlägg
  • Little

Nu snöar det här!!! Växjö!
    Dock är det ju plus ute så det försvinner la illakvickt..

• Little

Idag kom IKEA JUL i brevlådan, vill åka dit snart!!

• Little

Trodde inte att snön skulle lägga sig men nu är det vitt och fint ute.. gissar på 2-3 cm nu

• Little
    Super skrev 2008-10-30 15:37:47 följande:
    Växjö såg jag ju nu .*dumma mig*
  • Little

Här är vår snö på väg bort nu, bara blask ute 

• Little

Idag blev det dags för årets första inköp av lite julpynt/pyssel på KOsta Outlet! MYS!

• Little

Åh vad mysigt med snö, här i växjö ligger det ett litet tunnt täcke på marken men det räcker för att skapa lite stämning.

Nu har jag äntligen börjat med lite klappar, har precis beställt fotoalmanackor på Elgiganten och lite böcker på Bokus(fraktfritt!)
    Igår va vi en tur till Micki i Gemla och inhandlade bla en spis för 99:-! och lite andra träleksaker , mysigt!

Nu har jag plockat fram pepparkaksdegen och ska leta fram lite formar också...hmmmm
    Kanske kan vi hinna med lussebullar också och en sats med leklera.

• Little

Mmmm nu luktar det pepparkakor i hela huset!!

Ska bara hitta några mysiga låtar på datorn!

• Little
    Carolaj83 skrev 2008-11-21 17:01:37 följande:
    nu har ja o sonen(snart 2år) bakat pepparkakor, slutade med att jag satt där sj o han lekte med sina bilar....jag som gjorde mig till o köpte massa traktor o bil formar
    Haha och min son åt upp all deg han fick!
  • Little

Snart eller om 5 dagar så är det dags för ny tråd... ville bara påminna om det så denna UNDERBARA tråd inte försvinner för mig

• Little

Hur länge håller sig julgodis om man gör nu, eller måste man frysa in det?

• Little
    cameassister skrev 2008-11-25 16:04:19 följande:
    Vet att det inte är detta ni pratar om men skulle hemskt gärna vilja veta om ni har en aning om vart man kan köpa en elektrisk julkyrka, ni vet en sådan med speldosa ngn som vet??
    Det finns massor av dem på tradera!

här kommer några:
    www.tradera.com/search/imp.aspx&Image1.x=26&Image1.y=10&listtype=1&catid=202907
Svar på tråden Vi som älskar julen!